تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

شوکه شدن مدیرعامل پرسپولیس از اقدام یحیی گل‌محمدی

رضا درویش پس از تماس‌های مکرر بالاخره پنجشنبه شب گذشته توانست یحیی گل‌محمدی را پیدا کرده و با او تلفنی صحبت کند.

استعفای یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ دراین تماس تلفنی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس ضمن گلایه از یحیی گل محمدی به او گفته است: «۶ ماه با جعفر سمیعی و بعد هم مجید صدری مدارا کردی و استعفا ندادی  اما من تازه ۱۵ روز است باشگاه پرسپولیس را تحویل گرفته ام و انتظار نداشتم استعفا بدهی و مرا وارد چنین چالشی کنی!»

شنیدیم یحیی گل محمدی نیز دوباره مشکلات را برشمرده و تأکید کرده است که «مشکل من شخصی نیست و به خاطر موفقیت تیم پرسپولیس مدت‌هاست حرف‌هایم را زده ام. بازیکنانم زحمت زیادی کشیده اما فقط وعده و وعید شنیده و کمترین دریافتی را داشته اند.اگر با من مشکل دارند یا یحیی گل محمدی مشکل است می‌روم تا پرسپولیس بیشتر از این لطمه نخورد و...»

به نظر می‌رسد تا حد زیادی حق با یحیی گل محمدی باشد. عدم حضور گل‌محمدی البته معطوف به مدیریت فعلی و شرایط امروز پرسپولیس نیست، بلکه او عقیده دارد از زمان حضورش در پرسپولیس، با مشکلات مشابه دست و پنجه نرم کرده و حتی روز گذشته جمله‌ای از قول او نقل شده که در دوران حضورش در پرسپولیس ۴ بار با پنجره بسته مواجه شده است.

این مسئله روح و روان و برنامه‌ریزی او را برای آینده به هم ریخته است، در حالی‌که پرسپولیس با وی بهترین نتایج را گرفته و حتی در ۸ بازی آخر در لیگ و حذفی، ۷ پیروزی و یک مساوی به‌دست آورده که اگر آن مساوی به پیروزی تبدیل می‌شد، پرسپولیسی‌ها امروز می‌توانستند خود را در رتبه قهرمان نیم‌فصل ببینند و با این عنوان به تعطیلات بروند.

چیزی که گل‌محمدی انتظار دارد، حل و فصل یک‌باره و همیشگی مسائل مالی پرسپولیس است، چه او باشد و چه او نباشد!

یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس بیشتر از رضا درویش شاید نسبت به اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه معترض باشند.

اینکه این افراد روی چه حسابی در تیم بزرگ پرسپولیس پُست گرفته اند درحالی که هیچ آورده ای نداشته و نتوانسته اند کمکی کنند.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد اعتصاب یحیی گل محمدی و عدم حضورش در تمرینات پرسپولیس با توجه به بی پولی باشگاه تداوم داشته باشد!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان