تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

نامه سپاهان به پرسپولیس: اگر فروشنده باشید این ۳ بازیکن را می‌خواهیم

یحیی گل محمدی خواستار جذب ۳ بازیکن تیم سپاهان اصفهان شده است. شهریار مغانلو اولین گزینه مورد نظر گل محمدی است.

سپاهان و پرسپولیس

رویداد۲۴ در لیست جدید یحیی گل محمدی به رضا درویش اغلب بازیکنان مد نظر سرمربی پرسپولیس (تقریبا همه آنها) با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس به جای بازیکنان یا مدیربرنامه‌های آنها باید با باشگاه‌های مختلف مذاکره می‌کرد.

یکی از این نامه‌ها در رسانه‌ها منتشر شد مبنی براینکه باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای خواستار جذب مهاجم پیکان شده است. علیرضا کوشکی مد نظر یحیی گل محمدی قرار گرفت اما به دلیل درخواست مالی نسبتا سنگین باشگاه پیکان نتوانست پرسپولیسی شود و به فولاد خوزستان پیوست تا به نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

دراین میان باشگاه‌های دیگری هم بودند که با نامه‌های مشابه باشگاه پرسپولیس مواجه شدند. شاید جالب باشد بدانید یحیی گل محمدی خواستار جذب ۳ بازیکن تیم سپاهان اصفهان شده است. شهریار مغانلو اولین گزینه مورد نظر یحیی گل محمدی است. شاگرد سرمربی پرسپولیس در لیگ بیستم که یکی از نفرات مؤثر این تیم در فصل گذشته لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود اما در نقل و انتقالات تابستانی به سپاهان اصفهان کوچ کرد.

با این وجود شهریار مغانلو سرلیست یحیی گل محمدی در خط حمله است. دومین سپاهانی مورد نظر سرمربی پرسپولیس سجاد شهباززاده بوده که در تابستان گذشته نیز مذاکراتی با او داشت. مهاجم با تجربه سپاهان بار دیگر مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفته است. اما سومین گزینه سپاهانی سرمربی پرسپولیس یک شاگرد قدیمی است. دانیال اسماعیلی فر شاگرد سابق سرمربی پرسپولیس در تیم ذوب آهن اصفهان که از نظر یحیی گل محمدی بهترین مدافع راست ایران است. چشم سرمربی پرسپولیس دو سالی می‌شود که دنبال دانیال اسماعیلی فر است که در نیم فصل اول نیز به نوعی بهترین بازیکن سپاهان بوده اما با تیم اصفهانی قرارداد دارد.


بیشتر بخوانید: نامه رسمی پرسپولیس؛ این ۳ ستاره سپاهان را می‌خواهیم


باشگاه سپاهان که شایعات زیادی پیرامون جدایی ستاره‌هایش ازجمله دانیال اسماعیلی‌فر، شهریار مغانلو، سجاد شهباززاده، سروش رفیعی و ... پیش از شروع نقل و انتقالات زمستانی وجود داشته، در واکنش به نامه پرسپولیس برای جذب دو بازیکنی که اسامی آنها به‌صورت رسمی اعلام نشده، پاسخ منفی داده است.

سپاهانی‌ها علاوه بر اینکه دست رد به درخواست پرسپولیس برای جذب بازیکن از تیم اصفهانی داشته‌اند، در یک نامه جداگانه یک درخواست غیرمنتظره کرده‌اند. باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس عنوان کرده شرایط فروش سه ستاره مهم تیم ‌مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی را در نقل و انتقالات زمستانی را بگوید تا به‌نوعی با این درخواست، اقدامی تلافی جویانه از سرخ‌پوشان انجام داده باشد!

البته درخواست سپاهان شاید عجیب تر از نامه پرسپولیس باشد چرا که مهدی ترابی و وحید امیری کلیدی ترین بازیکنان چند سال اخیر پرسپولیس محسوب می‌شوند و امکان ندارد این باشگاه به دو ستاره ملی پوش خود اجازه جدایی یا تعویض با هر بازیکنی را بدهد!

بنابراین همان طور که از قبل هم پیش بینی می‌شد تبادل بازیکن بین دو باشگاه رقیب سپاهان و پرسپولیس فقط در حد نامه نگاری بوده و در همین سطح هم خواهد ماند!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان