تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

بمب بزرگ یحیی از استقلال می‌‌آید؟

مقصد رشید مظاهری، کماکان یکی از ابهامات بزرگ نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران است.

رشید مظاهری

رویداد۲۴ رشید مظاهری که اصلا فصل خوبی را در استقلال پشت سر نگذاشته، طی چند وقت اخیر و در بازار شایعات به تیمهای مختلفی لینک شده است. از فولاد و سپاهان گرفته تا گل گهر و حتی پرسپولیس! منتهی به نظر می‌رسید که حضور گلر استقلال در فولاد قطعی شده و او و آرش رضاوند در ازای استقلالی شدن صالح حردانی راهی فولاد خواهند شد که همانطور که احتمالا در جریان قرار گرفته‌اید، بخشی از این انتقال منتفی شده چرا که مظاهری به فولاد نخواهد رفت.

با توجه به شرایطی که او در استقلال دارد، احتمال ماندن او در این تیم، خیلی پایین است و همه منتظر تصمیم او برای نیم فصل دوم هستند. طی روزهای گذشته و قبل از اینکه ماجرای مظاهری و فولاد جدی شود، از سپاهان به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده شده بود و گفته می‌شد که احتمال اینکه او به اصفهان برود، وجود دارد. البته که ابتدای فصل هم صحبت حضور مظاهری در سپاهان مطرح شده بود اما شرایط برای حضور این بازیکن در اصفهان فراهم نشد.

    از طرف دیگر، در بازار شایعات، کماکان نام پرسپولیس به عنوان مقصد احتمالی دروازه‌بان سوم! استقلال به گوش می‌رسد و حالا باید دید که مظاهری چه تصمیمی برای نیم فصل دوم خواهد گرفت و راهی کدام تیم خواهد شد. با توجه به اینکه مظاهری رقمی حدود چهار و نیم میلیارد تومان از باشگاه استقلال طلب دارد و در صورت ماندن در استقلال می تواند علاوه بر طلب سنگینی که دارد دستمزدش تا پایان فصل را از استقلال بگیرد.

    منبع: فوتبالی
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان