تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

آرایشگر شیرازی آبروی زن بی گناه را برد ‍

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: آرایشگری که تصاویر یکی از مشتریان خود را به منظور تبلیغ شغلش بدون اجازه آنان در فضای مجازی انتشار داده بود دستگیر شد.

آبروریزی در فضای مجازی

رویداد۲۴ سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان شهر مرودشت مبنی بر اینکه خانمی به عنوان آرایشگر زنانه جهت تبلیغ شغل خود اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی (آرایش عروس) او به صورت وضعیت در اینستاگرام کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: این آرایشگاه زنانه در زمینه تبلیغ و بازاریابی و جذب مشتری اقدام به انتشار تصاویر مشتریان خود بدون اطلاع آن‌ها کرده و این اقدام، موجب بی اعتمادی و همچنین مشکلاتی برای مشتریان این صنف در شهرستان شده بود که پس از بررسی‌های فنی و کارشناسانه پلیس فتا، ادمین‌های کانال مذکور شناسایی و جهت پاسخگویی به پلیس فتا احضار شدند.


بیشتر بخوانید:متهم به خواهرکشی راز جنایت را فاش کرد


این مقام انتظامی بیان کرد: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به جرم ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را جذب مشتری عنوان کرد.

زینلی ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت هشدار داد: انتشار هرگونه عکس و کلیپ تحت هر عنوان و با هر منظوری بدون اجازه صاحب عکس و فیلم ممنوع بوده و جرم است و فرد باید در صورت شکایت در محاکم قضایی پاسخگو باشد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان