تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱۰۵ نظر
در گفت‌وگوی رویداد۲۴ با معلمان مطرح شد؛

بیمه رایگان درمان فرهنگیان و معلمان چقدر واقعی است؟

اخبار جدیدی در باره بیمه رایگان فرهنگیان بازتاب فراوانی میان معلمان داشت و ظاهرا آنها معتقدند چنین چیزی واقعیت ندارد. رویداد۲۴ در گزارشی که تهیه کرده با چند معلم پیشکسوت گفت‌وگو کرده است. آنها معتقدند اخباری که منتشر شده واقعیت ندارد و از وزیری که به جای تصمیم‌گیری منطقی می‌خواهد با بلوک گذاشتن در سیل مشکلات را حل کند، انتظار حل مسئله را نداریم.

بیمه درمان فرهنگیان

رویداد۲۴ رایان حسینی: روز گذشته خبر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره نوع پرداخت هزینه درمانی فرهنگیان بسیار حاشیه‌ساز شد. به گفته گودرز کریمی‌فر «فرهنگیان شاغل که افراد تحت تکفل دارند، هزینه درمانی به خصوص خود را دارند به این صورت که تحت پوشش بیمه تکمیلی درمانی آن‌ها هستند اعم از هزینه‌های کرونایی، هزینه‌های کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی، معاینه پزشکان، هزینه بیماران خاص، هزینه‌های پیوند طبیعی اعضا و هزینه‌های نازایی و ناباروری (فقط زوجین نازا) و هزینه‌های اروتز و پروتز بدون سقف و به صورت نامحدود پرداخت می‌شود.»

بنا به اعلام آموزش و پرورش «فرهنگیان می‌توانند با ارائه کد ملی از همه تعهدات درمانی رایگانی که در مراکز درمانی طرف قرارداد برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است استفاده کنند.» ضمن اینکه «۵ هزار و ۵۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان شاغل بیمه شده به همراه افراد تحت تکفل آن‌هاست.»

این خبر اما با واکنش شدید فرهنگیان مواجه شد و آنها معتقد بود چنین چیزی در واقعیت صحت ندارد و از جمله‌های اظهاراتی است که فقط قرار است عاملی باشد برای کاهش اعتراضات آنها به شیوه طرح رتبه بندی معلمان

ظاهرا بزرگترین مشکل فرهنگیان این است که بیمه آنها مورد قبول مراکز کمی است. اگرچه طبق اعلام آموزش و پرورش ۵ هزار و ۵۰۰ بیمارستان طرف قرارداد آنها هستند اما نظرات معلمان نشان می‌دهد در عالم واقع چنین آماری صحیح نیست. یکی از معلمان به رویداد۲۴ می‌گوید: یکی از مشکلات ما با این بیمه آن است که هزینه‌های درمان را معمولا پرداخت نمی‌کنند و مهمتر اینکه هزینه دندانپزشکی اصلا در آن لحاظ نشده است. همین الان شما یک بررسی کنید و وضعیت سلامت دهان و دندان معلمان را بررسی کنید و متوجه می‌شوید بسیاری از همکاران بنده دندان‌های پوسیده و خراب دارند اما توانایی ترمیم آن را ندارند. البته باید بگویم که متاسفانه این مسئله فقط مختص معلمان نیست و وضعیت به گونه‌ای است که عمده اقشار جامعه چنین شرایطی دارند.

مراکز طرف قرارداد بیمه فرهنگیان کافی نیست

او توضیح می‌دهد: ماهانه مقداری از حقوق ما به عنوان هزینه بیمه تکمیلی کسر می‌شود. البته همه اعضای خانواده اجباری هستند، فرضا یک خانواده ۵ نفره فرهنگی در ماه باید مبلغ قابل توجهی حق بیمه تکمیلی بپردازند که تمام اینها از حقوق کسر می‌شود؛ این در حالی است که تعداد مراکز طرف قرارداد کافی نیست. مثلا جز درمانگاه‌های فرهنگیان آن‌هم برای ویزیت پزشک که عمده مواقع پزشک عمومی است، مراکز طرف قرارداد کمی وجود دارد بنابراین می‌توانم به جرات بگویم که بیمه فرهنگیان ضعیف‌ترین بیمه موجود است و برای ما جای تعجب است که چگونه آموزش و پرورش اعلام کرده هزینه‌های درمانی فرهنگیان رایگان شده است. تصور بنده این است که در میانه اعتراضات معلمان به وضعیت حقوق و دستمزدشان، این مسائل را مطرح می‌کنند تا کمی از فشار روی خودشان بکاهند؛ این در حالی است که بیان چنین جملات عاری از حقیقتی فشار عصبی ما را بیشتر می‌کند.

این معلم می‌گوید: برخی از همکارانم را می‌شناسم که به خاطر همی مشکلات بیمه تکمیلی و عدم پوشش آن، انصراف داده‌اند، که خب اینهم طبیعی است که طرف با خود می‌گوید وقتی طرف قرارداد کم باشد یا آزمایشگاه‌ها آن را قبول نداشته باشند، چرا باید ماهانه پول بیهوده هزینه کنم.


بیشتر بخوانید: تجمع اعتراضی معلمان و فرهنگیان مقابل مجلس +فیلم


۲ میلیون هزینه عینک شد، بیمه ۵۰ هزار تومان داد!

یکی دیگر از معلمان به رویداد۲۴ گفته به خاطر تدریس در فضای مجازی در یکی دو سال گذشته، چشمم مشکل پیدا کرده و ناچار شدم عینکم را عوض کنم که فقط ۲ میلیون هزینه عینک شد اما بیمه فقط ۵۰ هزار تومان هزینه آن را تقبل کرد بنابراین این حرف‌ها که می‌گویند هزینه درمان رایگان است، از بیخ و بن صحت ندارد.

همین الان بروید و ارقام پوشش بیمه را بخوانید؛ مثلا برای عینک ۷۰ هزار تومان در نظر گرفته‌اند. شما بگویید عینک ۷۰ تومانی کجای ایران فروخته می‌شود که ما هم آن را بخریم. تازه این مبلغ در بیمه طلایی است و در بیمه تکمیلی معمولی هزینه عینک ۵۰ هزار تومان است! شرایط پرداخت هم اینگونه است که ابتدا پول می‌گیرند بعد فاکتور می‌دهند که معلوم نیست چقدر از آن پرداخت شود.

احتمالا منظور آنها این است که قرار است چنین طرحی انجام شود، که خب تجربه ما نشان داده تا چنین طرح‌های عملی شود، عمر ما پایان یافته است. شما همین الان ببینید دولت و مجلس حاضر نیست طرح رتبه بندی معلمان را اجرا کند تا مقداری حقوق آنها افزایش یابد، حال فکر می‌کنید هزینه درمان معلمان را متقبل می‌شوند؟ حساب منطقی دو دو تا چهارتا هم بکنید متوجه می‌شوید چنین چیزی صحت ندارد.

اوج مدیریت وزارت آموزش و پرورش در بلوک چیدن وزیر بود

او ادامه می‌دهد: اتفاقا مشکل ما این است که مسئولان حساب و کتاب نمی‌دانند. سابقه مدیریت ندارند، از بدنه وزارتخانه نیستند و معلوم نیست با چه سازوکاری مدیر شده‌اند و حالا می‌خواهند برای چند میلیون معلم و فرهنگی و دانش آموز تصمیم بگیرند. نمونه آن را در سیل جنوب کشور دیدیم. وزیر آموزش و پرورش رفته به یکی از روستاها و دیده سیل آمده است. خب توقع این است که شخصی در حد وزیر حرف تخصصی بزند و مثلا وزارت ارتباطات را به خط کند و از فلان نهاد کمک بگیرد و وسایل ارتباطی در اختیار دانش آموزان قرار بدهد تا فعلا کلاس‌ها را مجازی برگزار کنند و از آن طرف با یکی دو نهاد مثل سپاه و ارتش و ... هماهنگ کند که وسایل در اختیار آنها بگذارند تا آب حیاط مدرسه را خالی کنند. این ابتدایی‌ترین تصمیمی است که مثلا می‌شد گرفت، اما وزیر آموزش و پرورش یک کشور آمده و می‌گوید تنبلی نکنید و ۴۰ - ۵۰ متر بلوک بگذارید! این وهن مدیریت است. حتی شنونده چنین سختی باید شرمسار شود که سطح مدیریت در ایران به اینجا رسیده است که بالاترین سطح تصمیم‌گیر یک وزارتخانه اینقدر تهی از تجربه و دانش باشد. حالا با این سابقه شما توقع دارید من باور کنم که قرار است این گروه مشکلات امثال مرا حل کنند؟ همین طرح رتبه بندی الان سال‌هاست مانده و اجرا نمی‌شود و هر بار از سر و ته آن می‌زنند. این یعنی هنوز مهمترین مشکل معلمان را حل نکرده‌اند و حالا وعده جدید می‌دهند.

وزیر آموزش و پرورش نقش وزیر اطلاعات را بازی می‌کند!

این معلم دبیرستان تهران می‌گوید: صحبت‌های یکی دو روز پیش وزیر را یکبار دیگر مرور کنید. معلمان در سخت‌ترین شرایط هستند و به وضعیتشان اعتراض دارند و به مسالمت‌آمیزترین روش که در قانون اساسی هم آمده، پیگیر وضعیت خودشان هستند، اما وزیر آموزش و پرورش جوری صحبت می‌کند که گویا مسئول یک نهاد امنیتی یا مثلا وزیر اطلاعات است و جوری حرف می‌زند که پرونده‌سازی بشود؛ مثلا می‌گوید که «یک سری افراد همکاران ما را تحریک می‌کنند که مثلا سر کلاس درس نروند، این موضوع با هیچ قاعده‌ای جور نیست.»

اگر وزیر اطلاعات چنین حرفی بزند، من می‌پذیرم و می‌گویم شغل او در جمهوری اسلامی این است که مراقب باشد عناصر نفوذی به اعتراضات وارد نشوند و کار را به بیراهه نبرند. این لازمه شغل وزیر اطلاعات است، اما وزیر آموزش و پرورش چرا باید چنین چیزی بگوید و چنین خطی بدهد؟ اگر چنین چیزی هم وجود دارد، بیان آن باید به نهادهای امنیتی سپرده شود، نه وزیری که قرار است حامی فرهنگیان باشد. معنی این جمله یعنی آزاد گذاشتن راه سرکوب و برخورد. یعنی به جای اینکه از معلمان حمایت کند، نگران است فشار روی خودش بیشتر شود و منجر به برکناری‌اش شود، به همین دلیل می‌خواهد مشکل را با پرونده‌سازی برای معلمان و ساکت کردن صدای آنها حل کند. من به عنوان یک معلم از چنین دیدگاهی می‌ترسم چراکه از یکسو معیشت ما در خطر است و از سوی دیگر یک جور نگاه امنیتی وجود دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
46
ما را امید به خیر تو نیست شر مرسان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
1
23
بیمه فرهنگیان واقعا افتضاحه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
17
از این همه خبر دروغ درست کردن نمردید، خدا لعنتت ن بکنه
محسن نوروزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
22
لعنت برمدیران دروغگو...فقط شعاره
محمد علی سلیمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
2
24
متاسفانه تمام وزیر ان آموزش وپرورش بی عرضه هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
1
19
به نظرم این مجلس و دولت که با بیشترین نیروهای امنیتی و کمترین رای مردمی تشکیل شده نه توان علمی و نه توان مدیریتی و تخصصی برای حل مشکلات ندارد پس بهترین کار این است که کاری انجام ندهند تا اوضاع بدتر از این نشود.
درویشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
1
20
بیمه فرهنگینگیان فقط تبلیغاتی بیشتر نیست همش دروغه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
1
20
وزیر بی کفایت
یک کلام ما اصلا بیمه نداریم با وجود اینکه هر فرهنگی حق بیمه ۵نفر را می پردازد اگرچه افراد تحت تکفل او ۲نفر باشد با این وجود دم از درمان مجانی زدن نمکی است بر زخم کهنه معلم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
14
سلام هر خبری تو رسانه های دولتی درباره معلم ها گذاشتند آن را با تحقیق از معلمان باور کنید در غیر اینصورت باور نکنید
صدای معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
18
همش دروغه ، دروغگوها
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
11
هرچیزی که با نور همراه باشد چشمم را میزند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
9
بسه شر افترا تهمت دروغ بهتان گویی برای معلملن وباز نشسته ها بسه بدبخت اختلاسگر بیخدا اینگار هارامیکند این اعتقاد تمام مردمه بسه بسه از مردم چی میخواهند بسه دزدی بسه سیر نشدند اختلاسگرها بسه کافرها بسه
جعفر علی‌اکبری دبیر‌شاغل با ۲۹‌سال سابقه‌تدریس
|
Denmark
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
13
دزدا قبلا شرف داشتن دزدی میکردن ولی دروغ نمی‌گفتن ولی الآن دزدای ما در روز روشن جلوی چشم ۸۵ میلیون ایرانی هی دزدی میکنن هی دوغ میگن اموال صندوق ذخیره فرهنگیان را ندزدین بیمه پیش‌کشتان.
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
13
همش دورغ بیمه رایگانی وجود نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
11
من بیمه تکمیلی فرهنگیان هستم یک میلیون تومان کمی بیشتر هزینه دارو و پزشک فرزندم شد فقط سی هزار تومان را بیمه پرداخت می کند تصمیم گرفتم دوباره بدون مراجعه به پزشک و بطور آزاد دارو تهیه کنم هزینه درمان کمتر می شود
فرهنگی که تلاش میکند زنده بماند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
11
حیف نام وزیر او با جامعه بیگانه است
عع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
10
فقط ماهانه مبلغی پرداخت میکنیم هرگزدرمان فرهنگیان رایگان نمیشود
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
11
تو رو حضرت عباس، به اون شرافت نداشتتون
ما معلم ها رو بیشتر از این از چشم مردم نندازید.
بسه دیگه، بخدا بسه
همش دروغ، کلک، فریب
هیچ‌ نهادی هم نه پاسخگو هست
نه جایی داریم که بهش پناه ببریم
هر چی بوده، ظلم بوده و‌ ظلم بوده و ظلم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
2
17
من یک معلمم.

وقتی رفتم دندانپزشکی، یک خانم کارمند و یک آقایی که کارگر شهر داری بود آمده بودند. اونا تحت پوشش دندانپزشکی بودن، اون خانم کارمند، فقط ده درصد پرداخت کرد مبلغش شد دویست و پنجاه تومن.
اما من کل مبلغ را پرداخت کردم.
وای بر آن مملکتی که معلمش با مدرک دکتری، چهارتومن حقوق بگیره و این هم وضعیت بیمه، اما کارگر شهرداری، تحت پوشش باشه و حقوقش هم بیشتر باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
7
واقعی؟!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
7
خدا هم دیگه از شما رو برگردونده از بس دروغ میگید .
لعنت به شما
آموزگار ناامید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
10
من ساکن فولادشهرم.درشهر ما یک بیمارستان و چندین کلینیک عالی و تعداد زیادی مطب وجود دارد ولی حتی یک پزشک عمومی هم بیمه تکمیلی فرهنگیان رو قبول نداره.ماهی نزدیک به ۵۰ هزارتومان فقط بابت این بیمه ازما کسر میشه.شهرهای دیگه هم وضعیت همینه.یعنی یه مرد تو این مملکت پیدا نمیشه که به این وصعیت درمانی ما رسیدگی کنه.خدارو خوش میاد تو این وضعیت اقتصادی هزینه تکمیلی پرداخت کنیم، هزینه پزشکی هم بدیم، فاکتور هم میبریم دوسومش میپره یه مبلغ ناچیز برا فاکتورامون برمیگردونن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
11
با سلام بیمه فرهنگیان فقط در حد حرف است و واقعیت نداره . فقط با اعصاب فرهنگیان بازی می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
7
دروغ گوها همتون دروغ گو و بی شرم هستید.
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
1
5
من یک معلم هستم و بخاطر رفتن به مدرسه کرونا گرفتم ولی هزینه های بیمه هیچ کدام رایگان نیست
اول باید پول ویزیت را پرداخت کنیم بعد ببریم بیمه تازه یک سری هزینه ها را قبول نمی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
1
4
چقدر دروغ می گویید به خدا خجالت خوب چیزی است
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
5
۱۲ سال سابقه دارم فقط در آموزش و پرورش دروغ گفتن مسولین رو یاد دارم هیچ مسولی به فکر نیروهای این ارگان نیستن مخصوصا نیروهای خدماتی که ظلمی که در حق این قشر زحمت کش شده با کمبود نیرو به اجبار به جای ۳نفر باید کار کنن بیشترین ساعت کاری ولی بدون هیچ اضافه کار حداقل حقوق هر ساله بدون لحاظ شدن سابقه کاری و امتیازات حق اولاد و عائله مندی و طبقه شغلی و رتبه همه حداقل حقوق ۳ملیون ۵۰۰هزار تومان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
6
دروغ گنده،حیف است چنین دروغ هایی به نقش آفرینان تعلیم وتربیت می دهید،اگررتبه بندی راراست گفتین این هم راسته،با حرمت معلمی بازی نکنید.
امیر
|
United States of America
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
7
غلط کرد اونکه گفت بیمه معلم ها رایگان دروغگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
4
رایگان این دیگه ازتون حرف هاست
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
6
لعنت بر دروغگویان .
لعنت بر اختلاسگران.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
8
همانقدر که وعده آب و برق مجانی تحقق پیدا کرد ، وعده درمان رایگان هم محقق خواهد شد . گذشته چراغ راه آینده است .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
7
و.... زیر ... آموزش پرورش را ول کن برو
رفیق باغ گلی گل گلی
درد معلمان را بیشتر نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
7
شما غیر از آبرو بردن فرهنگیان کار دیگه ای ندارید .
حکمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
8
از بس سردمداران آموزش و پرورش دروغ گفتن دیگه اینهم دروغ بعدی.فقط می‌خوان به جامعه القا کنن که درمان معلمین مفتیه.چوپان دروغگو شرمنده شماست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
6
به نظر من آقای آقای باغ کلی وزیر پیشنهادی باید مسولیت .زارت رو می گرفت تا حداقل اگر معلمین عزیز مشکلی داشتند با هماهنگی خانواده رییس جمهور وزدوبند مشکل حل می شد معلمین وزیر پیشنهادی رو رد کردن والان توقع دارن رئیس جمهور تامین بودجه کنه
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
8
با سلام
من معلمم
بنظرم اون کسی که اول فکر کرده اسم بیمه معلم فرهنگیان رو بذاره بیمه طلایی باید تو کلیه اداره کل نواحی ومناطق کل استان ها مجسمه شو بذارن
یارو اونقدر مخ بوده که اسمشو گذاشته (طلایی )
که تو محتواش پلاستیک توی جوبم نیست
کسی هم نیست .چون یعده نمیخوان مواجبشان کم بشه ۱میلیون نفر ناله نفرین میکنن چو این بیمه طلایی ۴۳ ساله سر کل مملکت داره کلاه میذاره از وزیرش گرفته تا مدیران کل استانها هم نمی توانند حتی صحبتشو هم بکنن

چون اون کسی که پایه گذار حقوق بوده فکرشو کرده

معلم ونظامی رو گرسنه نگه دار (یعنی همیشه به دست این اون نگاه کنه)
محمد عبداللهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
3
چرا بیه اتیه سازان حافظ بودیم پرداخت را باید مانند قبل بنویسند پول بیمه تکمیلی ریخته سد نه انکه معلو م نیست چی میریزند یا نه دروغ است
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
7
الان بیمه تکمیلی فرهنگیان ضعیفترین بیمه تکمیلی کشوره، فقط پول مفت به بیمه میدیم، تقریبا هیچ جای تخصصی طرف قرارداد ما نیست، اونایی هم هستن اول باید پول رو بدیم بعد چند ماه ، ی مقدار از اون برمیگرده و بقیشو هم میخورن ی آب هم روش.
در کل افتضاح از این بدتر نمیشه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
7
3
حالم بهم خورد همش فرهنگیان به داد جوانان بیکار برسید حقوق می‌گیرند زندگی می کنند بسه شونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
پس تو هم بعنوان جوان بیکار بیعار برو بمیر این همه کارهست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
این همه کار تو مملکت ریخته تو بی عرضه هستی و دوست داری بری پشت میز بشینی و برات دعوتنامه ارسال کنند توهم حقته
ععع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
حالت بهم بخوره تا بمیری بی عرضه .بی خاصیت برو بخواب بمیرامثال تو مملکت رونابودکرده بشین تابرات بیارن .احمق خودش هم میگه من کار نمیکنم ولی حق دیگران روبدیدمن بخورم تا نمیرم حیف خاک که بخوره توسرتو ی بی عرضه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
5
فقط دروغ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
7
اتفاقا نه تنها رایگان نیست بلکه پزشکان تا اول پولشان را نگیرند ویزیت نمی کنند اگر کسی به یک پزشک قلب مراجعه کن کم کم 400هزار تومان هزینه باید بده بعد یکی مثل من که برای قلبم استند گذاشتم که هر ماه بالای 700هزارتومان دارو برام می نویسند که یک ریال آن را هم بیمه قبول نمیکنه. خبری از هزینه دندانپزشکی هم نیست
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
1
4
بیمه رایگان فرهنگیان کاملا دروغ محض و وسیله ای برای تبلیغ خودشان است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
7
وزیردرواقع معلمان ایران را ساده لوح فرض کرداوناخودشان تشخیص نمیدن خدایا به کجاپناه ببرم این آقا تکیه گاه ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
6
لعنتیای دروغگو مارو مسخره کردید حتی درمانگاه فرهنگیان هم پول میگیره ازما. اونوقت شما چنین خبری که دروغ محض هست رو میگیدواقعا خجالت آورِ چقدر توهین و تحقیر اخه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
8
وقتی مسئولین رده بالای کشوراینقدرراحت دروغ میگویندهیج امیدی به اصلاح امورنیست. شرم اوره. کدوم بیمه، کدوم درمان.
ای بابا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
6
شرم کنید از این همه دروغگویی، واقعا خجالت نمی کشید اینقدر وقیحانه دروغ می گویید
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
5
واقعامافرهنگیان هیچ دلگرمی نداریم این همه پول بیمه میدیم ولی سقف پرداختی بیمه خیلی پایین من خودم بخاطردیسک کمردکتررفتم وچقدرهزینه کردم فاکتور بردم بیمه ولی قبول نکردن خدایی دندونام همه خراب شدن توان پرکردن ندارم واقعااین ظلم درحق قشرضعیف وفرهنگی توروخداپیگیری کنید
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
6
ببخشید. این بیمه طلایی که فرهنگیان دارند فقط و فقط باعث تمسخر معلمان شده و بس. هیچ جا قبولش ندارن
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
6
از رئیس جمهور شش کلاسه وزیر ش همین است خجالت ...‌‌
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
4
چرا وبا چه رویی کلا تخم دروغ را دراین کشور همین ایام ۴۳سال پیش کاشتید الان هم برداشتید.
واقعا چرادروغ روی دیوار فرهنگیان جای تاسف است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
3
دروغ که حناق نمیاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
5
0
آقای رئیسی ما اول خدا بعد به شما امیدداریم
وزیر ما که بدرد نمیخوره
یه فکری کنید به حال مهمترین نهادتربیتی و علمی
پاسخ ها
یک معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
اگه ایشون به فکربود درک درستی از اموزش وپرورس می داشت که واسطه انتخاب وزیر ماراتن راه نمی افتاد .این هم از اخرش
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
8
همون قدر که رتبه بندی واقعی بود اینم به همون اندازه واقعی میشه
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
6
مدیریت بلوکی
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
6
با کدام بیمارستان و آزمایشگاه قرار داد دارند معمولا هیچ کدام
هر جا میرویم باید هزینه کنیم و کلی وقت بذاریم تا مدارک جمع کنیم گاهی به خاطر یه مهر داروخانه ، سرگردان مهر زدن می شویم ، شما فک کنید تو تهران عمل کنی و بعد یه مهر یا گواهی کم باشه ، سرگردانی معلم رو زیاد کردن
تو هزینه ها هم کلی از سوی تهش میزنن تا مبلغی پرداخت بشه
درمانگاه فرهنگیان هم حتی یه سایت بروز نداره که از برنامه پزشکان مطلع باشیم و در حد ویزیت و موارد ساده بژشک داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
6
دروغگوها برید رتبه بندی رو درست کنید بیمه رایگان پیشکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
1
4
تا فرهنگیان به مطالبات برحقشان میرسند همه زیر خاکیم واقعا عمرمون الکی درسرکلاسهای بی بخاری وبدون وسایل گرمایشی تموم شد خداوند حق مارا بگیرد مل که زور کسی نداریم توکل کردیم به خدا مگر خدا اینهارا رسوا کنه والی ما که هیچی بچه وزیر بی پولی بی غذایی بی ماشینی فرزندش که ندیده ای خدا ی بررگ کجایی ریشه انهای که به ملت حقه ونیرنگ میزنند دربیاری ایمردان روزگار چرا زورتون به دزدان اختلتسگران مفسدین اقتصادی نمیرسد اه زن وبچه ما فرهنگیان خوار و ذلیتان خواهد کرد خداکند عزت وسلامتی ازتون بگیره
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
3
مرگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
2
من یک معلمم که دیگه شرمم میاد بکم بیمه تکمیلی آموزش وپرورش دارم چون هر جا مراجعه کردم بیمه ام را مورد تمسخر قرار داده اند
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
درود بر دروغگو سلام ،بر بیهوده گو، خدا بر عمرتان بیافزاید شاید بتوانید با این همه ظلم وقت توبه داشته باشید البته اگر با این همه خیانت بر دین اسلام کسی معتقد مانده باشد
استغفار میکنم از خداوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
کدام طرف قرارداد؟
پس چرا مثل دزدها لیست طرف قراردادها را قایم می کنید.
شماها هر جور دارید از معلم دزدی می کنید.
شماها مدیون معلم و خانواده او هستید.
اگه اعتقاد به خدا و آخرت هستید بدونید روزی باید جواب بدهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
مرگ بر دروغگو بی شرف
رضا فیضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
فقط دروغ است من که از بیمه تکمیلی انصراف دادم در حالی که بیماری خاص دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
من یک معلم هستم بیمه طلایی داشتم ولی بخاطراینکه تقریبا هیچ آزمایشگاهی آنراقبول نداشت ومتخصص هاباآن قرادادنداشتندآن راتقریبا7سالی هست حذف کردم واصلاهم پشیمان نیستم بیمه خوب بیمه بانک بیمه نیروهای مسلح بیمه شرکت مس بیمه نفت بیمه پتروشیمی بیمه افتضاح بیمه آموزش وپرورش
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
میراثی که برای نسل ما از انقلاب 57 مانده هرگز با اهداف انقلاب همسو نبوده و نیست رئیس جمهوری که با کمترین تحصیلات و کمترین رای و حمایت های حاکمیتی رییس جمهور شده و با دیدی به دور از ادعاهای انقلابی فقط قشر به ظاهر طرفدار خود را ولو کم سواد و بی تجربه به قیمت قربانی کردن سرنوشت میلیونها ایرانی بخصوص فرزندان و نسل بعد ما به پست های کلیدی رسانده پاسخگویی منطقی را با دلسوزی بی منطق و بدور از تخصص گرایی در بازدیدها و مصاحبه ها جایگزین کردن و.. ناهار خوردی گفتن ها بجای دستور پیگیری رفع گره های اقتصادی کردن!!!!! واقعا چه امیدی به اصلاح امورات ما خانواده فرهنگیان و چه رسد به کل جامعه ی سراسر گرفتار شده در مصیبت های ایجاد شده توسط امثال این مدیران؟؟؟ باید داشت؟؟؟؟
محسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
نفرین نفرین بر شما دروغگوهااا
کدوم بیمه کدوم رایگان
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
1
آمریکاییا خوب ایناروشناختند که گفتند دروغ تو ژنشونه
یک معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
کجا بیمه میکنن منم برم چه خوبه
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
1
وقتی دولت و وزیری که با دروغ می خواهد وقت کشی و وزراتخانه ای که مثل ویرانه می ماند به جای تعمیر ودستکشی روی ویرانه ها کاخ امال وارزوهای شخصی اش را بنا می کند انتظار هیچ بهبود وامیدی نخواهد بود ملت ما ایا جز صداقت وشرافت وابرومندی در هر مصایب که بر سر انان امده است نشان دادهاند این برخوردها چه قهری ، ویا دروغها که واقعا سوال برانگیز و جای بسی تاسف است برخورد کاملا اشتباه و نه تنها چاره کار هیچ کس و حتی جناب وزیر نیامده دارد به عنوان یک وزیر بسیار ضعیف و ترسو عمل می کند بهتر است رویه گذ شتگانش عمل نکرده و صداقت وعدالت محوری چاشنی حرفها وعملکردش نماید برادر تا می توانی کاری بکن ورنه از هیچ بر نیاید هیچ کار .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
رییس جمهورررر شش کلاسه میگرده وزیر کفله تر و عقب مانده تر انتخاب میکنه تا جلو وزرا کم نیاره این وزیر اموزش و پرورش و بقیه وزرا برا انتخابشون یه فاکتور در نظر میگیرن اینکه از نظر مغزی کم داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
1
دروغی بیش نیست
آیدین پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
1
باسلام وآرزوی توفیق روز خدمت عزیزان نمیدانم وزیر محترم چرا وچگونه آمار سازی می کنند بیمه تکمیلی فرهنگیان آتیه سازان هست که یک بیمه درپیتی است در تمام کلنیک ها ودرمانگاه ها آزمایشگاه ها نوشته شده تمام بیمه ها پذیرفته میشود به غیر از آتیه سازان بنده نزدیک هشتاد میلیون فاکتور بیمارستان و شیمی در مانی تحویل دادم خداییش ده درصد هم تحویل نگرفتم پس چرا آمار سازی می کنید چرا دورغ سر هم می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
این همکارعزیزما گفتنی‌ها روگفت دستش درد نکنه وچیزی برای گفتن نماند الی ازجهالت بیشتر وزیر آ.پ.همکارعزیز سپاس
یا مهدی ادرکنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
در آموزش و پرورش همه چیز دروغ است ولا غیر.
خدا به دادمون برسه. هیچکس به داد معلم نمی رسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
من معلمم اما نتونستم هزینه دندانپزشکی بدهم با اینکه الآن روزه دارم درد بی نهایت رو تحمل میکنم وشما را بخدا واگذار میکنم خانواده ی هزار فامیل
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
فقط پنیر رایگانه اونم برای موش در دامی به نام تله موش,کی دست از سر معلمان بر میدارند خدا میدونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
1
ای دروغگویان بی دین تف به که شما به این راحتی دروغ می گوید، متاسفانه وزیر آدم جای دیگه هست از وزارت چیزی نمی‌فهمه فقط دنبال خفقان و سرکوب هستند لعنت به شما که آبروی دین و خدا و اهل بیت روبردید، فقط بدونید ظلم پایدار نیست
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
مرگ بر دروغگو.لعنت خدا بر دروغزن
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
کاملا دروغ هست.درغگویانی که بشر به خودازابتدا تاکنون ندیده.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
وزیر دروغگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
فر هنگیان باید کل خانواده حق بیمه تکمیلی واریز کنن بقیه ادارات اعضای خانواده اختیاری.همه حق بیمه یکی هست اما واسه فرهنگیان دندانپزشکی نیست مثلاً واسه مخابرات سالی ۴میلیون دندان پزشکی دارن و.....‌‌کجای اسلام همچین تبعیضی هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
لعنت خدابرشمامیران دروغگو وپست فطرت خدا ذلیلتان کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
تو این ۳۰ سال یک ادم که سرش به تنش بیر زد وزیر اموزش و پرورش نشده بدترین وزیر هم همیشه برا اموزش و پرورشه این الانی دیگه بدترینش است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
من سی سال در آموزش وپرورش خدمت کردم و بازنشست شدم جز دروغ و نیرنگ ندیدم .صندوق ذخیره را دزدیدند.پاداش هم خاک شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
تو شهر ما هزینه تزریقات درمانگاه های دیگه ۳۰۰۰ تومانه فرهنگیان ۵۰۰۰ تومن میگیره
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
مهمترین مسئله برای کار فرهنگیان دندان است آنهم بیمه قبول نداره خدمات بیمه آنقدر ضعیف است که بیشتر همکاران انصراف دادند. دروغ گفتن به فرهنگیان به سود کیست؟ چه کسانی از نارضایتی فرهنگیان سود می برد؟ هدف این مسئولان چیست؟ چرا مقامات سکوت کردند؟ اشتباه خود رو با دروغ جبران می کنند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
به نام خدا اگر مسئله را از دید آنها ببینیم راست می گویند بیمه ها مجانی است شب گذشته پدرم را به بیمارستانی در مشهد بردم بیمه درمان و تکمیلی از جانب من است زیرا من تازه باز نشست شده ام و از ابتدای زمانی که بیمه طلایی بوجود آمد همه افراد خانواده و پدر و مادرم را بیمه کردم حالا که گذاران به بیمارستان افتاد گفتند بیمه ندارید و برای سه ساعت در اورژانس هفتصد هزار تومان گرفتند و در صورت حساب حق بیمه صفر است برای آنها مجانی است و من علاوه بر حق بیمه کل صورت را پرداختم کجا از این بهتر می شود از دو جا می خورند
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
این وزیران بی سواد نمیتونن گوسفند بچرونند چه برسه بیان وزارتخانه رو اداره کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
بیچاره ماملت
E
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
نون به نرخ روزخورها
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
سلام با این دروغ ها می خوان چی رو ثابت کنند؟ با ایجاد نارضایتی چه کسانی سود خواهند برد؟ واقعا موندیم به کی بگیم!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
لعنت برشما که حقوق ما رو نادیده گرفتید واقعا ما درعذابیم من که کلا ماهی ۴تومان قسط مسکن میدم بایک میلیون تاماه بعدی سرمیکنم واقعا دیگه خسته شدیم از دست اینا چقدر دروغگوهستند اونم از رتبه بندیشون که کلا دروغ بود
روحانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
0
من یک معلم تربیت بدنی هستم
بیمه تکمیلی آتیه سازان
جراحی رباط صلیبی کردم ، سال 96 ، 15 ملیون هزینه شد .مدارکم را تحویل اداره آموزش و پرورش دادم مدارک را گم کردن و یک ریال پرداخت نکردند .
این بیمه معلمان بدرد پرکردن سوراخ خلا میخورد . من تر زدم به این آموزش و پرورش . با این حقوق 4 ملیون تومنی که میدهند اصلا هیچ کاری نمیشه کرد . اجاره خونه و هزینه های آب و برق و گاز موبایل و اینتر نت 1.5 ملیون ته کارت می مونه . خدا یا ریشه این کثافت ها رو بکن .
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
1
لعنت به شما که فقط دروغ میگویید و معلمان را مسخره عام و خاص کرده اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
0
1
ما30 سال هست که همش دروغ می شنویم
خدا در همین دنیا آنها را مکافات کند
کاوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
1
توکه نوشم نی ،دردم چرایی. اینها دیگه خدایا ازکجا پیداشون شد. به خود خدا قسم ،دیگه خجالت میکشیم که توجامعه بگیم فرهنگی هستیم.فقط بس کنید دروغهایتان را.شاید دستی ازغیب برون آید وکاری بکند.
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
1
قبلا چوپان دروغگو در قصه ها و کتاب ها بود الان نمود واقعی پیدا کرده ومثل اختلاس ها میلیاردی شده و (دروغ کناه کبیره است ) رفته در کتابها.
آرمان
|
United States of America
|
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
0
0
جالب و قابل توجه مسئولین، بیمه تکمیلی معلم هزینه نسخه داروی بازنشتگان رو پرداخت نمی کند . و می گویند پرداختن هزینه داروی جز تعهد ماست به نظر شما عجیب نیست ویکی هم نیست که بگه اصلافلسفه بیمه چیست .
شهرونگ
|
Norway
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
0
0
دروغ و فریب کافیه!! هشدارها، ای حاکمان!....
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان