تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

واکنش روزنامه دولت به جلسات روحانی با خاتمی، ناطق، لاریجانی/ دارند علیه دولت رئیسی ائتلاف می‌کنند!

روزنامه ایران نوشت: محمود علیزاده طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اعلام کرده اخیراً حسن روحانی با محمد خاتمی، ناطق نوری، اسحاق جهانگیری، محمدرضا باهنر، محسن هاشمی و علی لاریجانی دیدار کرده است.

واکنش روزنامه دولت به جلسات روحانی با خاتمی، ناطق، لاریجانی/ دارند علیه دولت رئیسی ائتلاف می‌کنند!

رویداد۲۴ وی مدعی شد این جلسات به منظور «احیای جمهوریت نظام» از جمله بررسی علل کاهش مشارکت سیاسی مردم تشکیل شده و هدف آن بازسازی احزاب اصلاح‌طلب است، اما شواهد امر نشان می‌دهد بانیان وضع موجود قصد دارند با تشکیل اتاق‌های فکر عملیات روانی و تکیه بر فضای مجازی با هدف تخریب دولت سیزدهم، راهی برای بازگشت خود به صحنه سیاسی کشور بیابند و مجدداً در را بر همان پاشنه قبلی بچرخانند.

میدان‌داری رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که میراث رکود سیاسی، اقتـــــــــصادی و اجتماعی و همــــــــــچنین افزایش بی‌سابقه تحریم‌های خارجی را برای کشور به جای گذاشته است مانند یک شوخی تلخ سیاسی است. حسن روحانی همان کسی است که وعده داد چرخ اقتصاد را خواهد چرخاند، اما آن چرخ را شکست؛ رشد بی‌سابقه آمار‌های منفی اقتصادی در مقایسه با ابتدای شروع دولت او و به تبع آن رشد معضلات اجتماعی خود شاهد آن است که آقای روحانی برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور بسیار عجله کرده؛ چرا که حداقل باید همانند دو سال آخر دولت خود همچنان سیاست سکوت را انتخاب می‌کرد تا کمتر یادآور روز‌های تلخ مردم باشد. چه آنکه حضور اسحاق جهانگیری در این جلسات نیز یادآور باتلاق ارز ۴۲۰۰ تومانی است که امروز اقتصاد کشور را همچنان به گروگان گرفته و نه راه پیش برای تصمیم‌گیران گذاشته است و نه راه پس.

از سویی دیگر حضور چهره‌هایی نظیر محمد خاتمی در این جلسات که سابقه و مدیریت اقدام علیه جمهوریت را در سال ۸۸ دارد آن هم به منظور احیای جمهوریت نظام! از طنز‌های تلخ روزگار است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسن روحانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
1
آخوندي عليه آخوند! چه شود
محبوب تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
0
البته به نظر من اینها خواسته خودشان است چون به این سادگی نمی شود گفت می خواهیم دولت در سایه تشکیل دهیم . واقعیت این است که حاکمیت از نظر اقتصادی و سیاسی به بن بست رسیده است و دیگر قادر به حل مشکلات خود ساخته نمی باشد اوضاع نابسان فعلی کشور حاصل عملکرد حاکمیت می باشد و گناه را به گردن این و ان انداختند دردی را دوا نمی کند اصلاح طلب و اوصلگرا و راست و چپ در چند سال اخیر در مسولیتهای حکومتی بوده اند و دیگر مردم به هیچ جناحب اعتماد ندارد چناچه در انخابات ریاست جموهوری و مجلس کاملا مشخص شد که مردم چه می خواهند ولی برخی در برابر خواسته بر حق مردم مقاومت می کنند و ادعا می کنند از همه بهتر می دانند که کشور را چکونه اداره کننند.
تا زمانیکه اصلاحات اساسی طبق خواسته اکثریت مردم انجام نشود هیچ تغییری را مردم قبول نخواهند کرد . تشکیل به اصطلاح دولت در سایه هم یک نوع ترفندی است که مردم را فریب دهند دلیل بر اینکه همین اقایان رئیس جمهور و رئیس مجلس بودند چرا در زمانی که در راس کار بودند نتوانستند به خواسته مردم عمل کنند حالا که قدرت ندارند به این فکر افتاده اند این احزابی که اقایان می گویند احزاب حکومتی است. تا وقتی احزاب ازاد و مستقل وجود نداشته باشد این نوع حرکات یک نوع عوامفریبی است حزبیکه مردم در ان مشارکت نداشته باشد حزب نیست بلکه یک نوع تشکیلات حکومتی است که چند نفر دوست و فامیل دور هم جمع شده اند و اسمش را گذاشته اند حزب اگر می خواهید جمهوریت واقعی در کشور حاکم شود به قانون بر گردید و قدرت را در یکجا جمع نکنید مردم را در سرنوشتشان ازاد بگذارید اینکه نشد انتخابات در انتخابات باید تمام گروها از هر نزاد و مذهب باید مشارکت کنند در صورتی که الان نظام خودیها را هم قبول نمی کند چه رسد به مردم . قبل تمام گرفتاری کشور را ربط می دادند به روحانی و تحریم درست که روحانی کارنامه قابل قبولی نداشت ولی حاکیت انرا تایید کرده بود الان هم می گویند مشکلات کشور زیاد هم به تحریم ربطی ندارد خوب ما باید با کدام ساز برقصیم حالا که جکوت یکدست شده است همه یک نوع تفکر دارند و مثل یک خانواده دور هم جمع شده اند حالا چرا نمی توانند کاری از پیش ببرند مردم که هیچ مردم از اول هم نا محرم بودند مردم را ول کرده و به روسیه و چین دلبسته شده اند و این کار هم در اینده ثابت خواهد شد که حاکمیت راه درستی را انتخاب نکرده است . اقای نماینده ادعا می کند بر جام به نتیج نرسد و ما بتوانیم نود در صد اورانیوم تولید کنیم و از قرت بالا با امریکا مذاکره کنیم این نوع تفکر کشور را به سوی جنگ می برد اقای عباسی نماینده شما از کجا می دانید که اگر اینکار انجام شور روس و چین از شما حمایت می کنند همین روسیه و چین نبودند مگر چند بار بر علیه ما در سازمان ملل رای مثبت دادند وای به حال ما مردم که سرنوشتمان را شما رقم می زنید شما یا از اوضاع نابسامان زنگی مردم خبر ندارید و یا خودتان را به بی خبری زده اید در سایه مسولانی امثال شما اکثر مردم در خط فقر هستند چرا می خواهید مردم را بیش از در تنگنا قرار دهید مردم هم تا حدودی تحمل دارند شما با این کارتان می خواهید مردم را عاصی کنید تا در کشور شورش ایجاد شور هنوز ارز ترجیحی اجرا نشده قیمت دارد سر به فلک کشده است ایا این است عزت و احترام مردم که در اوایل انقلاب گفته بودیم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
0
بنده نسبتی با دولت رییسی ندارم ولی آنچه از بی لیاقتی های حسن روحانی گفته حقیقت محضه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان