تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

بعد از مهدی قائدی نوبت به پرسپولیسی‌ها رسید!

 یکی از دلال‌های معروف فوتبال ایران به چند بازیکن پرسپولیس پیشنهاد حضور در لیگ امارات را داد.

مهدی قائدی

رویداد۲۴ استقلال در نقل و انتقالات تابستانی ورودی و خروجی‌های زیادی داشت. با این حال مهم ترین نقل و انتقال این باشگاه بدون شک جدایی مهدی قایدی بود. تک ستاره این تیم در یکی دو فصل گذشته که به تیم ملی هم دعوت می‌شود، با وجود داشتن پیشنهادات اروپایی، ترجیح داد راهی فوتبال امارات و باشگاه الاهلی شود.

قایدی که با توجه به سن و سالش فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت و حضور در فوتبال اروپا داشت، ناگهان از فوتبال امارات سر درآورد. هرچند این انتقال به لحاظ مالی هم برای قایدی و هم برای باشگاه استقلال منفعت خوبی داشت، ولی قطعا مهدی نمی‌تواند از نظر فنی در لیگ معمولی امارات پیشرفت خاصی داشته باشد.

یکی از دلال‌های معروف فوتبال ایران که رفاقت نزدیکی با قایدی و بسیاری دیگر از ستاره‌های فوتبال ما دارد، نقش پررنگی در رفتن قایدی به فوتبال امارات داشته و همان موقع هم هواداران استقلال به شدت علیه این دلال موضع گرفتند.

آنها معتقد بودند اگر این دلال نبود، قایدی می‌توانست در استقلال به فوتبالش ادامه دهد و یا به فوتبال امارات برود. حالا و بعد از گذشت چند ماه از انتقال قایدی به فوتبال امارات، این دلال از طرق مختلف به چند بازیکن پرسپولیس نزدیک شده و قصد هوایی کردن آن‌ها را دارد. این فرد که ارتباطات خوبی در فوتبال امارات دارد، به چند ستاره پرسپولیسی پیشنهاد حضور در این کشور را داده ولی این نفرات هنوز پاسخ قطعی به او ندادند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان