تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

شیوع کرونا در مجلس، تصویب بودجه را مختل کرد؟

عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: کمیسیون تا هفته آتی لایحه بودجه ۱۴۰۱ را جمع بندی خواهد کرد و از اول اسفند بحث بودجه در صحن علنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

لایحه بودجه ۱۴۰۱

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ درباره نگرانی‌های به وجود آمده درباره برگزاری‌ جلسات کمیسیون تلفیق با توجه به محدودیت‌های اخیر کرونایی، اظهار کرد: جلسات کمیسیون تلفیق بودجه همچنان ادامه دارد و فقط نمایندگانی که به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند در جلسات شرکت نخواهند کرد.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ با بیان اینکه جلسات کمیسیون تلفیق تعطیل نشده است، گفت: کمیسیون تلفیق تا هفته آتی لایحه بودجه ۱۴۰۱ را جمع‌بندی خواهد کرد و از اول اسفند نیز بودجه در جلسات علنی مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره جلسات و فعالیت‌های این فراکسیون تصریح کرد: فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم است که جلساتش به صورت ماهانه درمورد موضوعات مهم کشور برگزار می‌شود، علاوه بر این، موضوعات حساسی که صرفا در مجلس نیاز به تصمیم‌گیری دارد مورد بحث و گفت‌وگوی اعضای فراکسیون قرار می‌گیرد.

میرتاج‌الدینی در پایان خاطرنشان کرد: شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی ۶۰ نفر و مجمع عمومی آن نیز حدود ۲۲۰ نفر است که با این تعداد، جلساتی مانند رأی اعتمادها در دستورکار قرار می‌گیرد.

منبع: آنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لایحه بودجه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان