تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

جریمه سنگین درانتظار فدراسیون فوتبال به خاطر صعود با افراد متفرقه!

حضور افراد متفرقه در جشن صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث گزارش افسر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا شد تا به خاطر جریمه انضباطی این بی تدبیری بخشی از پاداش از بین برود.

فدراسیون فوتبال ایران

رویداد۲۴ تیم ملی فوتبال ایران هفتم بهمن ماه گذشته با پیروزی یک بر صفر مقابل عراق توانست صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی کند تا جشن شادی با حضور هواداران که پس از مدت‌ها به ورزشگاه آزادی آمده بودند گرفته شود.

جشن صعود تیم ملی ایران در حالی برنامه‌ریزی شده بود که علاوه بر مسئولان ورزش، شخصیت‌هایی نظیر معاون اول رئیس جمهور نیز حضور داشتند تا مخبر همراه با حمید سجادی وزیر ورزش و شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در زمین مسابقه حاضر شده و به ملی‌پوشان تبریک بگویند.

با این حال چمن ورزشگاه آزادی نه تنها حضور شخصیت‌های رسمی که مجوز ناظر AFC را به همراه داشتند در خود می‌دید بلکه افراد متفرقه بسیار زیادی نیز با بی تدبیری مسئولان ورزشگاه آزادی حاضر بودند که باعث از بین رفتن حباب بهداشتی در بین اعضای دو تیم شد تا مورد گزارش ناظر AFC قرار بگیرد.

همچنین پس از حضور ملی پوشان در رختکن این تیم تعداد افراد متفرقه حاضر در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ حدود ۱۵ نفر شده بود که باعث تعجب مسئولان اجرایی بازی شد تا آنها در گزارش خود ضمن اشاره به تمام بی انضباطی‌ها خواستار برخورد با فدراسیون فوتبال در این خصوص شوند.

AFC در حالی لیست بلند بالایی از تخلفات اجرایی در بازی تیم ملی ایران و عراق را دریافت کرده است که جریمه‌های انضباطی این نهاد بابت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار زیاد است تا بخش قابل توجهی از درآمدزایی بابت میزبانی در تهران صرف پرداخت همین جریمه‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا شود.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان