تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

کارشناس داوری: تمام کارت‌های سوپرجام صحیح بود

کارشناس بازی به بررسی حواشی نیمه دوم پرداخت.

کارشناس داوری پرسپولیسرویداد۲۴ حیدر سلیمانی در خصوص داوری دیدار فولاد و پرسپولیس در نیمه دوم سوپرجام فوتبال کشور اظهار داشت: بازی در نیمه دوم کارت زرد زیادی داشت. تقریباً اکثر خطاهایی که انجام می‌شد یا وقت‌ تلف کردن‌ها را داور با کارت زرد جریمه می‌کرد.

وی با اشاره به دو کارته شدن شیر و بوحمدان و اخراج این دو بازیکن تصریح کرد: دو اخراج به دلیل دو کارته شدن داشتیم که کاملاً درست بود. شیری بازیکن حریف را با بی‌پرواری زد و بوحمدان هم بی‌احتیاطی کرد شاید اگر بازیکن پرسپولیس را اخراج نمی‌کرد به بازیکن فولاد هم تخفیف می‌داد.

کارشناس داوری در مورد اخراج دو مربی از دو تیم عنوان کرد: روی نیمکت‌ها اعتراضاتی وجود داشت. در صحنه اخراج مربیان علاوه بر آنکه آنها در کار داوری دخالت می‌کردند شاید الفاظی هم به کار بردند که داور به آنها کارت قرمز مستقیم دارد اما در کل تمام کارت‌هایی که داور داد را تأیید می‌کنم و درست بودند.

سلیمانی تصریح کرد: معمولاً در فینال داوران سعی می‌کنند بازی را مدیریت کنند. در این بازی هم اکبریان سعی کرد به وسیله کارت‌های خودش بازی را مدیریت کند. نباید با زیاد بودن تعداد کارت‌ها این طور فکر کنیم که بازی از دست او در رفته است. اکبریان تمام برخوردها را سوت زد و در واقع می‌توان گفت که در این بازی آوانتاژی نبود. زیاد بودن کارت‌ها شاید به این خاطر بوده که بازی را کنترل کند و خاطره تلخ از داوری خداحافظی نکند.

وی در مورد اعلام اوقات تلف شده زیاد در نیمه دوم گفت:‌در این نیمه وقت تلف شده زیادی داشتیم. به عنوان مثال برخورد مهاجم فولاد با حامد لک وقت تلف شده زیادی داشت در چند صحنه هم بازیکنان فولاد به زمین افتادند و به همین خاطر معتقدم اوقات تلف شده اعلام شده درست بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان