تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

واکنش فرهاد مجیدی به نارضایتی چند بازیکن استقلال

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا روزی که سرمربی استقلال هستم اجازه نمی‌دهم بازیکنی شرط بگذارد و هر بازیکنی ناراحت است، می‌تواند برود.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه بیشتر مسابقات دور برگشت استقلال در خانه است، حساب ویژه‌ای روی بازی‌های خانگی کرده‌ایم و دنبال سه امتیاز بازی هستیم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و اگر هوشیار و باهوش نباشیم می‌تواند برای ما دردسر ایجاد کند. با بازیکنانم صحبت کردم و گفتم ۱۴ فینال داریم و هر بازی حساسیت‌های خودش را دارد و باید صدر جدول را حفظ کنیم.

وی در مورد برگزاری بازی در ساعت ۱۹ تصریح کرد: من مشکلی نمی‌بینم و تشخیص داده‌اند در این زمان برگزار شود.


بیشتر بخوانید: دو بازیکن قدیمی استقلال علیه بازی کردن ۲ خرید جدید


سرمربی استقلال در واکنش به این سؤال که با غیبت سیاوش یزدانی سیستم سه دفاعه استقلال چه تغییری خواهد کرد، گفت: نمی‌توانم درباره مسائل فنی صحبت کنم. اجازه دهید فردا بازی آغاز شود تا متوجه سیستم بازی شوید. عارف غلامی تمریناتش را آغاز کرده و از چند بازی آینده کم کم به تیم اضافه می‌شود.

مجیدی در خصوص اینکه استقلال ۵ بازیکن در نقل‌وانتقالات از دست داد و تنها دو بازیکن جذب کرد و آیا از نقل‌وانتقالات رضایت دارد یا نه، گفت: من یک چیز کلی درباره اتفاقاتی که در نیم فصل رخ داده را می‌گویم. هر زمان که سرمربی استقلال یا هر تیمی دیگر باشم بازیکن وقتی به دفترم می‌آید و می‌گوید که می‌خواهم جدا شوم، بدون اینکه فکر کنم موافقت می‌کنم. استقلال باشگاه بزرگی است و بازیکنی که پیراهن این تیم را می‌پوشد باید بداند پیراهن چه تیم بزرگی را می‌پوشد. امکان ندارد بازیکنی بخواهد جدا شود و مخالفت کنم.

وی افزود: بازیکنانی که به استقلال می‌آیند باید بدانند در چه باشگاه بزرگی بازی می‌کنند. تا روزی که سرمربی استقلال باشم هر بازیکنی بگوید می‌خواهم بروم، موافقت می‌کنم. بازیکنی که دلش با استقلال نباشد و فکر رفتن دارد، بهتر است نباشد. برای من فرقی نمی‌کند بازیکن ثابت باشد یا ذخیره. با احترام به برای همه بازیکنانی که جدا شدند، ولی دو سه بازیکن در لیست خروج نبودند، مثل عارف آقاسی که گفت شرایط روحی مناسبی ندارم و می‌خواهم بروم.

مجیدی اظهار داشت: تنها صحبت من با باشگاه این بود که بازیکنانی که جدا می‌شوند، قطعی جدا شوند. وقتی قرار است در مجموعه ما حضور نداشته باشند، بهتر است قطعی بروند. بقیه سیستم جدایی بازیکنان را باشگاه تعیین کرده است. تا زمانی که مربی استقلال هستم شأن این باشگاه را حفظ می‌کنم. بازیکن باید از خدایش باشد در استقلال باشد، چطور ممکن است برای باشگاه شرط بگذارد؟

وی درباره جدایی امین قاسمی‌نژاد از استقلال یادآور شد: قاسمی‌نژاد آمد و صحبت کرد و گفت می‌خواهم جدا شوم. مکانیزم جدا شدن او را باشگاه تعیین کرده است. تا روزی که مربی استقلال هستم اجازه نمی‌دهم بازیکن شرط بگذارد، می‌خواهد هر بازیکنی باشد. هر بازیکنی دلش با تیم نیست، برود. مطمئن باشید خیلی از تیم‌های لیگ برتری دنبال جوان‌هایی که در تیم‌مان حضور دارند، می‌آیند.

مجیدی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که گفته بود قصد داشت شخصیت استقلال را بازگرداند و اکنون چقدر موفق بوده است، گفت: به خودم، کادرفنی و مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم، چون در این امر موفق بودیم. فکر نمی‌کردم به این سرعت انجام دهیم. یکی از بحث‌های من شخصیت تیمی است. اجازه نمی‌دهم تا روزی که سرمربی استقلال هستم بازیکنی شرط بگذارد. هر بازیکنی ناراحت است، می‌تواند برود. استقلال آنقدر بزرگ است که اجازه نمی‌دهم بازیکن بخواهد حرف بزند. درباره مسائل فنی باید بگویم ۱۶ هفته است شکست نخورده‌ایم. از اینکه تیمم گل نمی‌خورد بیشتر خوشحال می‌شوم تا اینکه تیمم ۵ گل بزند. این مسئله را به بازیکنانم گفته‌ام و اعلام کرد که شخصیت استقلال باید برگردد. امروز به بازیکنانم گفتم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و ۱۴ بازی دیگر در پیش داریم. باید این روند را ادامه دهیم.

وی در رابطه با اینکه آیا کارت بازی صالح حردانی و عزیزبک آمانوف صادر شده یا نه، تصریح کرد: به نظر می‌رسد تا ارنج تیم ما را در نیاورید، رها نمی‌کنید. دو، سه بار اتفاقاتی افتاد که برخی از بازیکنان‌مان نتوانستند بازی کنند. تا الان به ما گفته‌اند این دو بازیکن می‌توانند بازی کنند، حالا اینکه فردا چه اتفاقی بیفتد، خبر ندارم.

مجیدی در خصوص وضعیت سعید مهری و اینکه آیا نقل‌وانتقالات استقلال به پایان رسیده است یا نه، گفت: من بعد از نیم فصل کلی حرف زدم. چند بازیکن در لیست من نبودند و جدا شدند. به این نکته توجه نمی‌کنید، درست است که چند بازیکن از دست دادیم، ولی دو بازیکن با کیفیت جذب کردیم. نکته‌ای که کسی به آن نمی‌پردازد. در آینده به حرف من می‌رسید. روزی که درباره علیرضا رضایی صحبت کردم حرفم را باور نکردید. دو جوان ۲۱ و ۲۴ ساله آوردم و در آینده خواهید دید چه فوتبالیست‌هایی خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا مشکلاتی که در بازی با پیکان اشاره کرده بود، حل شد یا نه، گفت: من گفتم این‌ها مسائل درون خانوادگی است و بهتر است زیاد در مورد آن صحبت نکنیم. بازی فردا برای من خیلی مهم است و شاید امروز ۲۰ دقیقه با بازیکنانم در این مورد صحبت کردم که چقدر سه امتیاز بازی با ذوب‌آهن مهم است. با درایتی که از آجورلو سراغ دارم می‌دانم مشکلات حل خواهد شد.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فرهاد مجیدی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان