تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

تارتار: محکوم به پیروزی هستیم/ مقابل استقلال در موقعیت‌سازی خوب عمل کردیم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیمش مقابل پیکان محکوم به کسب نتیجه پیروزی است.

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهنرویداد۲۴ مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پیکان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را در پیش داریم. ما محکوم به پیروزی هستیم. صحبت‌های لازم را با بازیکنان انجام دادیم. باید به هر قیمتی شده است، سه امتیاز را در خانه نگه داریم تا نیم‌فصل دوم را به طوری که مد نظر داریم، پیش ببریم.

او درباره مشکلات گلزنی تیمش گفت: بیش‌ترین تغییرات ما در خط حمله بوده است و در این خط هم مشکل داشتیم. با جذب نفرات جدید، انگیزه و رقابت خوبی میان بازیکنان شکل گرفته است. ما در بازی مقابل استقلال در خلق موقعیت خوب بودیم.

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: تیم استقلال از تیم‌های خوب و مدعی امسال است. بازی ما مقابل استقلال، تیم را امیدوار کرده است. امیدوارم با همان انگیزه‌ای که مقابل استقلال داشتیم، با پیکان روبه‌رو شویم.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: حامد نورمحمد محروم است و مصدوم نداریم.

تارتار خاطرنشان کرد: تیم پیکان و تیم ما تغییرات گسترده‌ای داشته‌اند اما با گذشت ۱۷ هفته، تیم‌ها شناخت خوبی از هم دارند. ما روی نقاط ضعف و قوت پیکان کار کردیم و پیکان تیمی است که منتظر اشتباه حریف است و در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی کسب کرده است. ما باید خیلی هوشیار باشیم و با تمرکز بالا بازی کنیم. امیدوارم یک بازی خوب از هر دو تیم شاهد باشیم و تیم ما برنده بازی باشد تا دل هواداران شاد شود.

سرمربی ذوب‌آهن درباره برکناری شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من نظر خاصی ندارم. امیدوارم تصمیم خوبی گرفته شده باشد. ما در ریز اتفاقات نیستیم و امیدوارم تصمیمی که گرفته شده، به نفع فوتبال ایران باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان