تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نماینده مجلس: کسانی که می‌گویند انقلاب از اهدافش فاصله گرفته خودباوری‌شان را از دست داده‌اند

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: کسانی که می‌گویند انقلاب اسلامی از اهدافش فاصله گرفته، خودباوری‌شان را از دست داده‌اند و خودشان به بن‌بست رسیده‌اند.

نماینده مجلس: کسانی که می‌گویند انقلاب از اهدافش فاصله گرفته خودباوری‌شان را از دست داده‌اند

رویداد۲۴ محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام مردم تبریز گفت: کسانی که می‌گویند انقلاب از اهدافش فاصله گرفته خودباوری‌شان را از دست داده‌اند.

وی گفت: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند خودشان اعتماد به نفسشان را از دست داده‌اند و به بن‌بست رسیده‌اند وگرنه انقلاب هر روز پویاتر و سرزنده‌تر از قبل می‌شود.

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس اظهار داشت: مردم همواره پای انقلابشان ایستاده‌اند و از آن حمایت می‌کنند و رشد و پیشرفت این انقلاب مدنظر مردم ماست

جوکار خاطرنشان کرد: کسانی که می‌گویند انقلاب از اهدافش فاصله گرفته در واقع همان کسانی هستند که همه چیز در درخواست از غرب و آمریکا جستجو می‌کنند و هیچ اعتماد به نفسی برای انجام کار‌ها با تکیه بر نیروی داخلی ندارند.

نماینده مردم یزد در مجلس افزود: مشکلات این کشور به دست جوانان خود ما حل می‌شود و انقلاب و کشور ما با تکیه بر توان خودمان پیشرفت خواهد کرد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
0
1
خود باوریشون رو از دست ندادن، به ‌‌شما ها باور ندارن
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان