تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

تجمع دوباره معلمان مقابل وزارت آموزش و پرورش +فیلم

جمعی از معلمان حق‌التدریسی در اعتراض به عدم اجرای قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی دست به اعتراض زدند.

رویداد۲۴ جمعی از معلمان حق التدریسی صبح امروز سوم اسفندماه در اعتراض به عدم اجرای تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس مصوب ۳ شهریور ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی در برابر وزارت آموزش و پرورش متحصن شدند.

این معلمان قرار بود پس از گذراندن دوره مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان و مراحل مختلف گزینشی و داشتن کد پرسنلی به استخدام رسمی وزارت آموزش و پرورش در آیند.

    طی دو مرحله تعدادی از آنان جذب شده و قرار بود در مرحله سوم یعنی دی ماه امسال مراحل استخدام ۱۲ هزار و ۸۰۰ هزار نفر از این افراد انجام شود، اما این تاریخ به بهمن‌ماه موکول و پس از پایان بهمن‌ماه نیز به این وعده عمل نشد.

    گفتنی است با توجه برنامه ششم توسعه، این مصوبه مجلس شورای اسلامی باید تا قبل از پایان امسال اجرایی شود، با پایان این تاریخ، مصوبه دیگر الزام اجرایی نخواهد داشت و احتمال دارد جذب این معلمان در عمل ملغی شود.
     
    منبع: اندیشه معاصر
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات بینندگان
    انتشار یافته: ۲
    ناشناس
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    2
    0
    خدا لعنت کند معلمان زیاد خواه را وافراد ترسو ی زیاد ده را
    رضا
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    1
    0
    خدا لعنت کند احمقهای چاپلوس را ادم نادان در شرایطی که خط فقر ذر جامعه ده میلیون است معلمان زیاد خواه هستند در شرایطی که تمام سازمانها انواع مزایا وبخور بخور ها رادارند معلمان زیاده خواه اند درتمام دنیا حتی در کشورهای متوسط بالاترین حقوقها از ان معلمان است چون توسعه فرهنگی وپیشرفت جامعه را وابسته به رفاه معلمان می دانند حالا در این کشدر عقب مانده بخور ونمیری به معلمان می دهند انوقت ادمهای حقیری مثل تو چشمهایشان گشاد می شود که معلم زیاده خواه است حدسواد وفهم که پایین باشد بهتر ازاین نمی شود
    نظرات شما
    پیشخوان