تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

رتبه بندی معلمان در مجلس بررسی نمی‌شود؟

نایب رییس مجلس شورای اسلامی و رییس جلسه علنی اظهار داشت: لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس به موقع تصویب و به شورای نگهبان ارسال شده است.

رتبه بندی معلمان

رویداد۲۴ احمدحسین فلاحی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، 9 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رتبه‌بندی معلمان توسط مجلس متأسفانه با تأخیر به شورای نگهبان فرستاده شده و باعث بهانه‌تراشی و تجمع معلمان شده است.

وی افزود: اداره قوانین در خصوص انطباق قوانین مصوب مجلس با قوانین بالادستی نیز باید سریع‌تر اقدام کند تا حاشیه برای مجلس ایجاد نشود و مجلس مجبور نباشد بعد از بررسی یک بند از لایحه بودجه مجدداً در مورد آن رأی‌گیری کند و رأی دو سوم را بگیرد. اداره قوانینی که شبانه علیه طرح صیانت نامه می‌زند این مصوبات را نیز زودتر بررسی کند.

وی در تذکر دیگر با انتقاد از عملکرد مرکز پژوهش‌ها گفت: مرکز پژوهش‌ها 50 روز طرح صیانت را معطل نگه داشت و پس از آن رییس مرکز پژوهش‌ها علیه این طرح توئیت منتشر می‌کند و اینها نوعی حاشیه‌سازی علیه مجلس است و باید رییس مجلس آن را مدیریت کند تا حاشیه‌های کمتری متوجه مجلس باشد تا از داخل مجلس تخریب نشود.

علی نیکزاد در پاسخ به این تذکر تأکید کرد: لایحه رتبه‌بندی معلمان به موقع در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارسال شده است اما در مورد روال بررسی لایحه بودجه جهت استحضار 8 هزار پیشنهاد داشتیم و آن بخشی که با قوانین بالادستی تطبیق نداشت، کنار گذاشته شد و تا جایی که امکان داشت این کار انجام شده است و نمایندگان باید با ما در ارائه پیشنهادات همکاری کنند و ما قانونا نمی‌توانیم بر اساس آیین‌نامه پیشنهادات آنها را حذف کنیم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
علی نیکزاد مخش کار نمی کنه لایحه رو ب موقع ب شورای نگهبان نفرستاده بعدش دروغ رو هم می زاره روش ..
دیگه آدم نبود رئیس جلسه علنی بشه یا آدم قحطی بوده
خجالت بکشید و شرمنده بشید با این دروغاتون .بدید گم شید .دزدان همه طوره...اسلام و نظام زیبای اسلام را زیر سوال بردید
تمام رسانه ها دارن بهتون می خندن ای مجلسی های پیش خودتون انقققققلللللاااااابی ..از بس ک دروغ گفتید
و اینو بدانید ک دروغگویان کم حافظه هم هستند .خدا شرمندتون می کنه انشاءا....
امین آذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
دولت ،در بحث رتبه بندی معلمان ،مجلس و معلمان را عددی حساب نمی کند .با وعده های سر خرمن و امروز و فردا کردن ها ،نمایندگان مردم و معلمان را به دور خود می چرخاند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان