تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰

بازجویی عجیب و غیرمنتظره از ستاره پرسپولیسی+ عکس

برخی از هواداران پورتو مهدی طارمی را دلیل توقف دیشب تیم شان برابر ژیل ویسنته می‌دانند.

مهدی طارمی

رویداد۲۴تساوی دیشب پورتو برابر ژیل ویسنته با انتقادات زیادی از سوی هواداران این تیم همراه شد. هدف اصلی این انتقادات هم مهدی طارمی ستاره ایرانی این تیم بود. این در حالی است که طارمی در بازی دیشب نقشی تعیین کننده در گل تساوی پورتو داشت.

طرفداران پورتو به این نکته اشاره کرده‌اند که طارمی سه موقعیت گلزنی مسلم را از دست داده تا مقصر اصلی پیروز نشدن تیمشان در بازی دیشب باشد. مهمترین فرصتی که او در بازی دیشب از دست داد به نوعی باعث عصبانیت هواداران این تیم شده است. طارمی دیشب موفق نشد توپ برگشتی از گلر حریف را در چند قدمی دروازه به گل تبدیل کند تا این صحنه سوژه انتقاد از او در فضای مجازی شود و توییت‌های زیادی در خصوص گل نکردن موقعیت‌های پورتو توسط او منتشر شود. بسیاری از هوادارن پورتو در فضای مجازی این سوال را مطرح کرده اند که طارمی چطور موفق نشد در این صحنه دروازه خالی را باز کند.

عجیب‌ترین توئیتی که درباره طارمی منتشر شده، این بوده که گویا روح موسی مارگا در بدن او حلول کرده است و گرنه هیچ دلیل دیگری ندارد که طارمی به این راحتی امتیاز از دست بدهد.

یکی دیگر از طرفداران پورتو در انتقاد از طارمی نوشته: نباید از او در ترکیب اصلی استفاده کرد چرا که او نیاز به موقعیت‌های زیادی برای گلزنی دارد.

طارمی در این فصل ۱۲ گل در لیگ پرتغال به ثمر رسانده و در اروپا هم آمار خوبی به لحاظ گلزنی و پاس گل ثبت کرده، اما برخی هواداران پورتو انتظار داشتند او دیشب با گلزنی اختلاف این تیم با اسپورتینگ را در جدول افزایش دهد.

مهدی طارمی

منبع: صد آنلاین

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان