تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر

استقلال تهران در بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال میزبان تیم گل گهر سیرجان است.

ترکیب استقلال مقابل گل گهر

رویداد۲۴ در چارچوب مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۷:۳۰ امشب میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهد بود.

آبی پوشان تهران پس از ۲۰ هفته با ۱۴ پیروزی و ۶ تساوی در رده نخست جدول رده بندی جای دارند و تا به امروز شکستی را متحمل نشده‌اند. استقلال در بازی با نساجی پس از پنج پیروزی متوالی به تساوی دست یافت و تیم امیر قلعه نویی شرایط دشواری را برای غلبه بر آنها پیش رو دارد.

گل گهر سیرجان هم پس از شکست مقابل فولاد خوزستان طی ۱۱ بازی گذشته شکستی نداشته و با کسب ۳۲ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر ایستاده است. گل گهر با برتری برابر صنعت نفت آبادان پا به این مسابقه می‌گذارد و تقابل امیر قلعه نویی که در قامت سرمربی تا به حال فرهاد مجیدی، شاگرد سابقش را شکست نداده در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

استقلال با جدایی محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در ۱۰ مسابقه پیش رو باید همانند بازی با نساجی و فجرسپاسی از داشته‌هایش استفاده کند ضمن اینکه آنها رافائل سیلوا را هم جذب کرده‌اند و در انتظار ثبت قراردادش هستند.


بیشتربخوانید: جنگ قلعه‌نویی و مجیدی فراتر از فوتبال


درون دروازه استقلال برای تقابل با گل گهر به احتمال زیاد سیدحسین حسینی درون دروازه خواهد بود و خط دفاعی جلوتر از او را هم روزبه چشمی، محمد دانشگر و عارف غلامی تشکیل خواهند داد.

در خط میانی جعفر سلمانی، صالح حردانی، زبیرنیک نفس، مهدی مهدی پور و امیر حسین حسین زاده بازیکنانی هستند که شانس زیادی برای حضور در ترکیب دارند. در خط حمله هم برخلاف آخرین رویارویی با گل گهر، رودی ژستد و کوین یامگا مشکلی برای همراهی استقلال ندارند و با توجه به رضایت سرمربی از عملکرد آنها به نظر می‌رسد که در ترکیب اصلی دوباره حضور خواهند داشت.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر گل‌گهر به شرح زیر است:

حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک نفس، امیر حسین حسین زاده، کوین یامگا، رودی ژستد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان