تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش آموزش و پرورش به تغییرات جدید کنکور

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به مصوبه جدید کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی آموزش و پرورش نسبت به تصمیمات گرفته شده یعنی روند طی شده و نتایج آن، حس مثبت و پشتیبان دارد.

تغییرات جدید کنکور

رویداد۲۴ محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص دیدگاه آموزش و پرورش نسبت به مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: شورای عالی آموزش و پرورش در جلسه هفته گذشته خود، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: شورای عالی آموزش و پرورش نسبت به تصمیمات گرفته شده یعنی در مجموع هم روند طی شده و هم نتایج آن، حس مثبت و پشتیبان دارد.

در صورت اجرای خوب می‌تواند بهبود نسبی به فضای گزینش دانشجویان بدهد

امانی طهرانی تصریح کرد: دغدغه اصلی شورای عالی آموزش و پرورش این است که همه دستگاه‌هایی که مرتبط با این موضوع هستند باید به کمک آموزش و پرورش بیایند و مصوبه‌ای که به نوعی می‌تواند یک مصوبه بهبودبخش باشد با حسن و اتقان اجرا بتواند شرایط موفقیت خود را فراهم کند.

وی افزود: به عبارت دیگر این مورد از تصمیم‌هایی است که در صورت اجرای خوب، قوی و متقن، می‌تواند بهبود نسبی به فضای گزینش دانشجویان بدهد. 

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: در حقیقت این شورا در این زمینه بر بررسی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تغییراتی که در ابزار گزینش دانشجو می‌دهد، متمرکز شد و این فرایند را مورد پشتیبانی خودش قرار داد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
استاد دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
آموزش غیر حضوری برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نه تنها هیچ فایده ای ندارد بلکه با این وضع غیر حضوری دانشگاه ها در آینده شاهد روی کار آمدن معلمان ضعیف وبا بار علمی پایین خواهیم بود که دود آن به چشم دانش آموزان آینده خواهد رفت. باتشکر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان