تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

خبر تلخ فرمانده ارشد روسیه به پوتین

خبرگزاری رویترز با انتشار گزارشی از این سخنان به عنوان مستدل‌ترین اعتراف علنی مسکو به پیشرفت تحولات اوکراین بر خلاف آنچه کرملین انتظار داشت و برای آن برنامه ریزی کرده بود، اشاره کرده است.

پوتین

رویداد۲۴ یورونیوز نوشت: یکی از نزدیکترین معتمدان نظامی ولادیمیر پوتین می‌گوید که عملیات روسیه در اوکراین با ریتم و سرعتی که کرملین انتظار داشت پیش نمی‌رود.

خبرگزاری رویترز نیز با انتشار گزارشی از این سخنان به عنوان مستدل‌ترین اعتراف علنی مسکو به پیشرفت تحولات اوکراین بر خلاف آنچه کرملین انتظار داشت و برای آن برنامه ریزی کرده بود، اشاره کرده است.

ویکتور زولوتوف، فرمانده نظامی ارشد ارتش روسیه که اکنون به عنوان رئیس گارد ملی این کشور فعالیت می‌کند و از وی به عنوان یکی از نزدیک‌ترین متحدان ولادیمیر پوتین نام برده می‌شود، روز یکشنبه برخلاف آنچه وزارت دفاع این کشور مدعی آن است تاکید کرد که اوضاع در اوکراین طبق انتظار پیش نمی‌رود.

وی که در یک مراسم مذهبی تحت رهبری «کیریل یکم»، اسقف کلیسای ارتدکس روسی سخن می‌گفت پیشرفت کندتر از حد انتظار عملیات نظامی کشورش در اوکراین را به نیرو‌های راست افراطی اوکراینی نسبت داد و مدعی شد که این نیرو‌ها پشت غیرنظامیان پنهان شده‌اند، اتهامی که مقامات روسیه مکرراً آنرا مطرح می‌کنند.

اظهارات فرمانده گارد ملی روسیه با این حال با ارزیابی روز جمعه سرگئی شویگو، وزیر دفاع این کشور مبنی بر اینکه «همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود» کاملا در تضاد است. جالب اینجاست که این ارزیابی در قالب گزارشی از سوی وزیر دفاع روسیه به اطلاع ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور نیز رسیده بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
0
0
قدرت پوشالی کمونیستها در اوکراین با خاک یکسان شد مردم رشادت کردند و غول تسلیحاتی پوتین را را تا آستانه شکست و زوال به پیش بردند تفکر کمونیستی نابود ودر نزد مردم جایی ندارد ایران عزیز با تمدن کهن زیر بار هیچ ابر قدرتی نمی رود این را تاریخ می گوید
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان