تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

تغییرات اساسی در پرسپولیس برای سردرگمی استقلال

یحیی گل محمدی تصمیم گرفته تا روز دربی تمرینات تیمش را پشت درهای بسته برگزار کند و هیچ خبرنگار و عکاسی حق حضور در تمرین را نخواهد داشت، حتی عکاس باشگاه!

دربی استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ شاید خیلی‌ها تصور کنند دلیل این تصمیم یحیی گل محمدی لو نرفتن ترکیب اصلی تیمش برای دربی باشد که پربیراه هم نیست. با توجه به شرایطی که چند فصلی است در پرسپولیس حکم فرما بوده و کوچکترین تغییرات فردی، فنی و تاکتیکی سرخ‌ها در برخی کانال‌های مجازی لو می‌رود، باید به سرمربی پرسپولیس حق داد و از این حساسیت یحیی دفاع کرد هرچند در تمام این مدت هیچ برخورد قاطعی برای پایان دادن به لو رفتن خبرها و پیدا کردن جاسوس تیم صورت نگرفته است.

در نخستین روزهای فروردین ماه سال جاری بود که یحیی گل محمدی بابت لو رفتن ترکیب پرسپولیس در چند بازی، آشفته شد و به این موضوع اعتراض کرد. سرمربی پرسپولیس به دنبال پیدا کردن کسی رفت که اخبار و حاشیه‌های تیمش را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. گفته می‌شود او تا یک جاهایی هم پیش رفت اما در نهایت قید ادامه داستان را زد و در نشست خبری تیمش عنوان کرد: این مسئله از قبل وجود داشته و کاری از دستمان بر نمی‌آید!

یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است دو، سه تغییر اساسی در ترکیب تیمش داشته باشد منتهای مراتب بحث دیگر تاکتیک جدید پرسپولیس است. شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که سرمربی پرسپولیس در تمرینات اخیر دو سیستم مختلف را امتحان کرده است و نمی‌خواهد برنامه اش برای دربی زودتر از ساعت این بازی لو برود!

برهمین اساس یحیی گل محمدی تمامی عوامل باشگاه منهای بازیکنان و کادرفنی را از تمرینات دور کرده تا کسی نتواند تاکتیک و ترکیب پرسپولیس را قبل از دربی در فضای مجازی یا رسانه‌ها منتشر کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
صحت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
0
0
راست میگم وبعدازبازی فقط به قلیچ میگم چرا پرسپولیس 6تازدبه استقلال وقهرمان هم خوآهد شد. مطمئن باشید که این راز را کامل به هواداران در برنامه میثاقی وهمراه باقلیچ خواهم گفت. باورکنید این خبررابه گوش قلیچ برسانید. فقط به قلیچ ان هم بعداز بازی میگم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان