تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

مشارکت بیش از یک‌ونیم میلیون نفر در مسابقه کتاب‌خوانی شبکه شاد

مسابقه ملی کتاب‌خوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» از ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه به‌مدت ۱۰ شب با اجرای حامد سلطانی در شبکه دانش‌آموزی شاد برگزار و بیش از یک‌ونیم میلیون نفر در این مسابقه شرکت کردند.

مشارکت بیش از یک‌ونیم میلیون نفر در مسابقه کتاب‌خوانی شبکه شادرویداد۲۴ حمید بهروزی، قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول در مراسم قرعه‌کشی جوایز ویژه مسابقه ملی کتاب‌خوانی «از چیزی نمی‌ترسیدم» گفت: بسیار خرسندیم که توانستیم بستری را فراهم کنیم تا دانش‌آموزان و معلمان و مدیران با زندگی سردا دلها آشنا شوند و امیدواریم بتوانیم با حضور دانش‌آموزان و مدیران و معلمان، مسابقات خوبی را برنامه‌ریزی کنیم.

در ادامه، حجت‌الله الماسی، مشاور وزیر وسرپرست دفتر وزارتی آموزش‌وپرورش، با اشاره به ضرورت برگزاری چنین پویش‌هایی برای دانش‌آموزان گفت: بسیار خوشحالیم که نزدیک به ۳۶۰ هزار نفر در این مسابقه شرکت کردند که با تلاش همراه اول، این اتفاق خوب رقم خورد.

الماسی افزود: شاد رو به تکامل است و هرروز هم خبرهای خوبی از تکامل شاد می‌شنویم؛ به‌رغم اینکه امیدوارم کلاس‌ها حضوری شود، اما باید از این اپلیکیشن برای تقویت یادگیری و آموزش دانش‌آموزان استفاده کرد.

برچسب ها: کتاب خوانی ، شبکه شاد
نظرات شما
پیشخوان