تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

تاکید مجدد آمریکا: با روسیه وارد جنگ نمی‌شویم / «پرواز ممنوع» در کار نیست

وزیر دفاع آمریکا بار دیگر تاکید کرد که کشورش در اوکراین وضعیت «پرواز ممنوع» اعلام نخواهد کرد، چراکه این کار «به معنای مناقشه با روسیه است.»

حمله روسیه به اوکراینرویداد۲۴ به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در اسلواکی و پس از دیدار با وزیر دفاع این کشور، گفت: از منظر آمریکا، جو بایدن (رئیس‌جمهوری این کشور) در مورد این مسئله که آمریکا در اوکراین نخواهد جنگید، شفاف بوده است. با این وجود، هرآنچه در توان داریم انجام می‌دهیم تا اوکراین بتواند از قلمرو خود دفاع کند.

آستین گفت: ما همچنین گفته‌ایم که اعلام وضعیت پرواز ممنوع، در واقع به این معناست که در نبرد هستیم، به این معناست که با روسیه در جنگ قرار داریم و این چیزی است که ما گفته‌ایم و رئیس‌جمهوری‌مان نیز گفت، که قصد جنگ با روسیه را نداریم.


بیشتر بخوانید: مذاکرات پوتین و زلنسکی به جنگ روسیه و اوکراین پایان خواهد داد؟


وی افزود: این بدین معناست که برای کنترل آسمان اوکراین، باید سامانه‌های دفاعی روی زمین را غیرفعال کنیم و برخی از این سامانه‌ها در خاک روسیه قرار دارند و راه آسانی برای این کار وجود ندارد. چیزی تحت عنوان «چراغ پرواز ممنوع» وجود ندارد، پرواز ممنوع به معنی جنگ با روسیه است و موضع ما همچنان این است که قصد چنین کاری نداریم.

آستین اظهار داشت که نیروهای اوکراینی عملکرد موفقیت‌آمیزی در کار با سامانه‌های دفاع هوایی برای بازداشتن حملات روسیه داشته‌اند و گفت: هدف ما این است که همچنان چیزهایی که برای نیروهای اوکراینی جواب داده است را تقویت کنیم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
1
0
چرا بزرگان و اندیشمندان با وجدان وبزرگان ادیان به این دیوانه و دیکتاتور روس کثیف نمیگویند تا مردک دیوانه دست از نسل کشی و جنایت مردم بی گناه و مظلوم اوکراین بر دارد
پاسخ ها
احسان معتمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
چرا شما به آمریکا و انگلیس نمی گویید دست از سر اکراین بردارد و بگذارند مردم آنجا برای روسیه و ایران و جهان خطر نباشد .میدانی در آنجا محل تحقیقات سلام های میکروبی است شاید کرونا هم از آنجا توسط آمریکا درست شده باشد ، خیلی اشتباه میکنید حقیقت را وارونه متوجه شدی ،
کرامت سلیمی
|
Lithuania
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
0
1
دنیا در استانه ورود به یک هرج و مرج و قحطی بزر گ می باشد و امریکا با دامن زدن به این قحطی تلاش می کند بخشی از جمعیت دنیا را نابود کند

گرسنگی در کشورهای فقیر مثل کشورهای امریکای جنوبی شدت بیشتری خواهد داشت و گرسنگان کشورهای امریکای جنوبی نیز به سوی امریکا هجوم خواهند اورد.

دولت امریکا از همه راهها می تواند مانع هجوم افراد شود جز راه زمینی مرز امریکا و مکزیک که با ساختن دیوار مکزیک و مین گذاری اطراف ان و استقرار ارتش امریکا در این مرز جلوی ورود افراد را خواهند گرفت.

و در این قحطی اتحادیه اروپا ، روسیه و چین نیز قربانی خواهند شد.

پس لرزه های این قحطی در کشور خودمان نیز احساس می شود.

ساخت دیوار مکزیک انقدر برای امریکا اهمیت دارد که ترامپ رییس جمهور سابق امریکا شخصا پیگیر ساخت این دیوار است.
پاسخ ها
احسان معتمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
کجا قحطی است .
ایران که همه بخور بخورند همه شکم ها برآمده چربی خون بالا و کلسترول بالا در اثر زیاده. وی در خوردن گوشت
احسان معتمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
0
1
سلام خدمت رویداد
من بعد از ماه‌های زیادی. آمدم
انگلیس و آمریکا واقعا جنایتکارند
آنها زلنسکی یهودی را برای فتنه در اکراین انتخاب کرده اند و قصد دارند که اول اکراین را نابود کنند که الان به قرون وسطی برگشته و اینهمه خسارت و تاسیسات آن کاملا منهدم شده و سپس میخواهد آلمان و فرانسه و بقیه اروپا را بیشتر وابسته آنگلوساکسونها کنند و بگویند شما بدبخت هستید اگر ما نباشیم کارتان تمام است
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان