تاریخ انتشار: ۱۹:۲۱ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

خبر مهم درباره زمان پرداخت حقوق بازنشستگان

در حالیکه از یک ماه گذشته قرار بود حقوق بازنشستگان پرداخت شود، تا این لحظه حقوق آنها واریز نشده است.

زمان پرداخت حقوق بازنشستگان

رویداد۲۴  بهزاد مهرکش دستیار رسانه‌ای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفته «روند پرداخت حقوق ‎بازنشستگان از ۲۰ اسفندماه آغاز شده و به ترتیب در حال انجام است.» این در حالی است که یکشنبه آخرین روز اسفند ۱۴۰۰ و آغاز سال ۱۴۰۱ شمسی است، اما هنوز حقوق بخش زیادی از بازنشستگان کشوری و لشگری پرداخت نشده است.

با توجه به تورم زیادی که وجود دارد و رسم خرید‌های نوروزی، در روز‌های اخیر گلایه به حق بازنشستگان و انتظار آن‌ها برای پرداخت زودتر حقوق زیاد شده بود. ایران پرس به نقل از «بهزاد مهرکش» دستیار رسانه‌ای وزیر کار نوشته «حقوق اسفندماه بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شده و درباره بازنشستگان کشوری نیز در تاریخ ۲۵اسفند برای ۵۴۹ هزارنفر مبتنی بر سهم صندوق و منابع موجود واریز شد.»

او گفته از ساعت ۱۵:۳۰ امروز و در یک فرایند یک ساعته برای ۶۷۵ هزارنفر دیگر از عزیزان بازنشسته، حقوق اسفندماه پرداخت خواهد شد.  مرحله سوم و آخر نیز ان‌شاالله تا پایان امروز و با تامین اعتبار مشخص، برای ۴۴۵ هزار نفر دیگر واریز و به پایان خواهد رسید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
در سال ۱۴۰۰ نمايندگان و دولت هیچ کاری برای بازنشستگان کشوری و لشکری انجام ندادندحالا هم حقوق اسفند هم تا کنون واریز نشده وای به حال مملکت وملتی که مسئولین این گونه افراد بی‌خبر از درد مردم باشند؟؟؟!!!
جواد پورخاک خسروشاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
دولت حامی مردم از زمانی که سر کار اومده افزایش های ما را نداده در حالی حکم صادر شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
0
0
خاک بر سرتان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان