تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
محمد محمدی:

‌نمی‌توانم علاقه خودم را به پرسپولیس کتمان کنم/ حتی یکبار هم عدد ۶ را به استقلالی‌ها نشان ندادم

محمد محمدی دروازه‌بان سابق پرسپولیس گفت: دوست داشتم روزی شاگرد علی پروین شوم که خوشبختانه این اتفاق میسر شد و نمی‌توانم علاقه‌ام به پرسپولیس را کتمان کنم.

‌نمی‌توانم علاقه خودم را به پرسپولیس کتمان کنم/ حتی یک بار هم عدد ۶ را به استقلالی‌ها نشان ندادم
رویداد۲۴  محمد محمدی در خصوص شرایط خودش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قبل از اینکه درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود، سالیان سال با هم در ارتباط بودیم و دوست قدیمی هستیم. قرار بر این بود در سایه به پرسپولیس کمک کنم و اکنون هم در حد توانم این کار را انجام می‌دهم. هر چند تاکنون حکمی برای من زده نشده، اما بدون توجه به این مسئله و با قدرت در کنار درویش حضور دارم.

وی افزود: بالاخره پنج سال در باشگاه پرسپولیس بودم و از لحاظ کسوت کم نیست. فکر می‌کنم کسانی که سن آن‌ها به دوران حضورم در پرسپولیس اقتضا نمی‌کند من را به یاد نیاورند. پرسپولیس را دوست داشتم و تلاش می‌کردم روزی شاگرد علی آقا پروین شوم که خوشبختانه این اتفاق هم میسر شد و نمی‌توانم علاقه خودم را به پرسپولیس کتمان کنم. هیچ وقت دنبال حاشیه نبودم، زیرا اعتقادم بر این بود بهترین اتفاق در ورزش دوری از مسائل حاشیه‌ای است، و حتی یک بار هم نشد بخواهم عدد ۶ را به هواداران استقلال نشان دهم. اکنون حدود سه هفته است در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم و هر کاری برای موفقیت این باشگاه از دستم بربیاید با کمال میل انجام می‌دهم.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس درباره دربی ۹۸ هم گفت: در طول دوران حضورم در باشگاه بزرگ پرسپولیس ۵ بار به صورت فیکس در ترکیب این تیم در دربی حضور داشتم و در چهار دیدار دیگر هم نیمکت نشین بودم. به نظرم بازی جذابی بود البته فکر می‌کنم حضور تماشاگران مزید بر علت شد تا هم کادر فنی، هم بازیکنان دو تیم و هم داوران تحت‌الشعاع این اتفاق قرار بگیرند و حتی این موضوع در نتیجه بازی هم تاثیرگذار بود.

وی افزود: متاسفانه اتفاقاتی که در ۱۰ دقیقه پایانی بازی شکل گرفت زیبنده نبود و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات در فوتبال نباشیم. البته از لحاظ بازی دربی قشنگی شاهد بودیم، زیرا هر دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه همدیگر خلق کردند و به نظرم آن‌هایی هم که در ورزشگاه حضور داشتند یا پای گیرنده‌های تلویزیونی بودند از دیدن این بازی لذت زیادی بردند.

محمدی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس شانس رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ دارد یا خیر، گفت: از قدیم گفته‌اند که فوتبال غیر قابل پیش بینی بوده و مطمئنا اتفاقات است که شرایط و نتایج را رقم می‌زنند. بالاخره ۶ امتیاز در مقابل ۲۱ امتیاز عدد زیادی نیست و پرسپولیس اگر می‌خواهد به قهرمانی برسد باید به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداشته باشد و تنها بتواند حداکثر امتیازات ممکن را در دیدار‌های باقیمانده خودش تصاحب کند. مطمئنم آخر فصل شرایط متفاوت‌تر از الان خواهد بود. هر چند قهرمانی سخت است، اما نشدنی هم نیست.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
فقط پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
0
0
سلام اقای محمدی،اگه واقعا به پرسپولیس علاقه داری و در حدی هست که نمیتونی کتمانش کنی،پرسپولیسی که باهاش اوج گرفتی رو خیلی راحت ترک نمیکردی و به استقلال نمیرفتی
نظرات شما
پیشخوان