تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۱

دلیل اصلی اتفاق مشهد از زبان میثاقی

اصلا فدراسیون، آشفته، آیا فلفل پاشی و جلوگیری از ورود دختران و زنان در عین قول به فیفا کار خوبی است؟!

بازی ایران و لبنان

رویداد۲۴ سروش نوشت: اگر فکر می‌کنید دلیل اصلی اتفاق مشهد در حاشیه بازی ایران و لبنان تندرو‌هایی هستند که حضور زنان را در اجتماعات برنمی‌تابند اشتباه می‌کنید!

اگر تصور می‌کنید دلیل اصلی این است که عده‌ای گمان می‌کنند حکومت ملوک‌الطوایفی است و مشهد، تافتۀ جدا بافته است و می‌توانند به دختران واجد بلیت مسابقه گاز فلفل بپاشند اشتباه می‌کنید!

چرا که دلیل اصلی مطابق فرمایش جناب محمد حسین میثاقی در دقایقی پیش و در برنامۀ فوتبال برتر ویژۀ قرعه کشی جام جهانی آشفتگی فدراسیون فوتبال است.

اگر در دولت قبل بود شاید اجازه داشت وزارت ورزش را مقصر معرفی کند، اما در این دولت چنین اجازه‌ای ندارد و در صدا و سیما نه می‌توان رفتار گروه فشار را تقبیح کرد و نه از حق زنان برای تماشای مسابقات فوتبال دفاع کرد پس آنچه برای میثاقی باقی می‌ماند این است که "آشفتگی در فدراسیون فوتبال" را مقصر معرفی کند. یعنی اگر فدراسیون رییس داشت سناریو به گونه‌ای تنظیم می‌شد که فیفا باور کند زنان حضور داشته‌اند!

ماجرا، اما ساده است. فیفا می‌گوید دختران و زنان باید بتوانند در ورزشگاه بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند و ایران هم قول و تعهد داده منتها هر بار به گونه‌ای جِسته‌اند و این مرتبه، چون در بازی در مشهد برگزار شده نتوانسته‌اند از پیش برنامه ریزی کنند.

دخترانی بلیت خریده‌اند و رفته‌اند تماشا کنند و عده‌ای مانع شده‌اند و فلفل پاشیده اند و این آقا می‌گوید به خاطر آشفتگی در فدراسیون فوتبال است!

اصلا فدراسیون، آشفته، آیا فلفل پاشی و جلوگیری از ورود دختران و زنان در عین قول به فیفا کار خوبی است؟! این را بگو محمد حسین یا چیزی بگو که نگوییم اگر عادل فردوسی‌پور بود چه می‌گفت و چه نمی‌گفت.

نظرات شما
پیشخوان