تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
وزیر کشور درمورد حادثه مشهد:

برخی با استفاده از افشانه به دنبال پراکنده کردن افراد پشت در ورزشگاه بودند تا ازدحام باعث شکستن در نشود

احمد وحیدی، وزیر کشور: قرار شد تا با انتقال این دیدار به تهران شرایط حضور زنان فراهم شود، اما فدراسیون به دلیل حضور تیم لبنان در مشهد اعلام کرد امکان این انتقال وجود ندارد.

برخی با استفاده از افشانه به دنبال پراکنده کردن افراد پشت در ورزشگاه بودند تا ازدحام باعث شکستن در نشود
رویداد۲۴ وزیر کشور از ارسال گزارش بررسی‌های انجام شده درباره حاشیه‌های مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان به رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: علت این حادثه حضور علاقه‌مندان در ورزشگاه بدون داشتن بلیت و کارت دعوت‌های رسمی دارای هولوگرام بود.

احمد وحیدی روز سه‌شنبه در پایان چهل و یکمین نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا بحث این بود که این دیدار بدون حضور تماشاچیان برگزار شود، اما بعد با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز حضور حدود ١٠ هزار تماشاچی در ورزشگاه داده شد که بلیت‌ها نیز بر این اساس فروخته شد.

وی افزود: به دلیل حضور حجم زیادی از تماشاچیان در ورزشگاه، عده‌ای از علاقه‌مندان پشت در‌ها تلاش داشتند با زور وارد ورزشگاه شوند و برخی هم با استفاده از افشانه به دنبال پراکنده کردن علاقه‌مندان بودند تا این ازدحام باعث شکستن درب و ایجاد حادثه نشود.

وحیدی ادامه داد: هجوم و حضور علاقه‌مندان به ورزشگاه منجر به این حادثه شد که برخی بدون داشتن بلیت و کارت دعوت‌های فاقد هولوگرام که از روی کارت رسمی کپی شده بود، بدون در نظر گرفتن ظرفیت‌ها وارد ورزشگاه شدند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش درباره حضور زنان در وزشگاه مشهد گفت: در ورزشگاه مشهد شرایط برای پدیرش بانوان فراهم نبود و قرار شد تا با انتقال این دیدار به تهران شرایط حضور زنان هم فراهم شود، اما فدراسیون به دلیل حضور تیم فوتبال لبنان در مشهد اعلام کرد امکان این انتقال وجود ندارد و نهایتاً دیدار در مشهد برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۴ هزار بلیت توسط مسئولان ورزش مشهد خارج از ضابطه فروخته شد، تصریح کرد: قرار نبود خانم‌ها برای دیدن مسابقه به ورزشگاه بروند و تنها ٩ نفر از آن‌ها با تهیه بلیت قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که این موضوع مشکوک و دارای ابهام است.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
0
0
آخه چرا ماست مالی، خوب راستشو بگو
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
0
0
خود را خر فرض کرده اید یا مردم را ؟!!!!!
برای پراکنده کردن مردم به منظور پیشگیری از شکسته شدن در !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یک چیزی بگویید که عقل سلیم باور کند !!!!!!!!!
گاز فلفل آن هم به صورت زنان برای !!!!!!!!!!!!!!!!
حال آدم بهم می خورد از این گونه اظهارات !!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
0
0
خودت یک بار حرفهایی که زدی رو بخون . اگه از خنده نمردی !!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان