تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

شب مهم مربی استقلالی مقابل پرسپولیس

سید مهدی رحمتی مربی استقلالی آلومینیوم اراک شب مهم و سختی را مقابل پرسپولیس در پیش خواهد داشت و برای رساندن تیمش به نیمه نهایی باید این تیم را شکست بدهد.

مهدی رحمتیرویداد۲۴ برای مربیان یکسری از بازیها خیلی خاص است و می تواند سکوی پرتاب آنها باشد.سید مهدی رحمتی حالا در آستانه یکی از این بازی ها قرار دارد. دیداری که می تواند حکم سکوی پرتاب او در مربیگری را داشته باشد. او روی نیمکت تیمی می نشیند که در دو سال اخیر دوبار پرسپولیس را شکست داده و لقب گربه سیاه پرسپولیس را یدک می کشد.به طور طبیعی کمتر کسی از رحمتی انتظار دارد پرسپولیس را در تهران ببرد اما این بازی فرصت خوبی است تا رحمتی خودش را در مربیگری نشان بدهد.


بیشتر بخوانید: ستاره سابق استقلال شکار جدید پرسپولیس؟


سید مهدی رحمتی در کنار جواد نکونام جزو مربیانی است که در آینده می توانند روی نیمکت استقلال بنشینند و طبعا برای این مهم انگیزه های زیادی دارد. منصوریان هم وقتی مربی استقلال شد که با نفت پرسپولیس را در آزادی بردو چند وقت بعد از این بازی جای مظلومی را روی نیمکت آبی ها گرفت. البته مجیدی در استقلال نتیجه گرفته و قرار نیست به این زودی ها برود ولی بهرحال بازی با پرسپولیس برای رحمتی یک فرصت ویژه و طلایی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
1
0
به امید برد آلومینیوم / ان‌شاالله داوری تاثیری در روند بازی به واسطه بیانیه‌های پرسپولیس نداشته باشد.
نظرات شما
پیشخوان