تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱

استخدام ویژه سرباز معلمان در آموزش و پرورش

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر از شروع ثبت نام پذیرش ۸۱ نفر سرباز معلم از ۲۳ فروردبن ۱۴۰۱ خبر داد.

استخدام در آموزش و پرورش

رویداد۲۴ حمدالله اژدری مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام پذیرش ۸۱ نفر سرباز معلم از ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ شروع و تا روز ۳۱ ماه جاری ادامه دارد.

وی اضافه کرد: داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و تاریخ اعزام ۱/۴/۱۴۰۱ می‌توانند با مراجعه به امور اداری آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق برای گذراندن خدمت وظیفه خود در دستگاه تعلیم و تربیت، ثبت نام کنند.

    اژدری خاطرنشان کرد: تصویر تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس پرسنلی و اصل برگ اعزام به خدمت، مدارک لازم برای ثبت نام است.

    وی ادامه داد: مدت خدمت معلمان وظیفه ۲۴ ماه از تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۱ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ است و افراد بدون غیبت و کسری خدمت می‌توانند ثبت نام کنند.

    اژدری با بیان اینکه افراد متقاضی باید از سلامت کامل جسمی و روحی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند، عنوان کرد: امتیازبندی و پذیرش بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل آموزشی و با اولویت کارشناسی ارشد است. 

    وی با بیان اینکه به کارگیری معلم وظیفه در بخش‌های اداری، مناطق شهری و مرکز استان به هیچ عنوان مجاز نیست، گفت: اولویت به کارگیری سرباز معلم در فعالیت‌های آموزشی مدارس روستایی و کمتر توسعه یافته دوره ابتدایی، دروس فنی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ی و کاردانش است.

    اژدری با اشاره به ممنوعیت ادامه تحصیل در دوره خدمت در آموزش و پرورش یادآور شد: انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش هیچگونه تعهد استخدامی و اشتغال را برای افراد ایجاد نمی‌کند.

    وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از ثبت‌نام همزمان متقاضیان طرح امریه سرباز وظیفه در آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های اجرایی، اصل برگ اعزام به خدمت تا زمان اعلام نتایج نهایی از افراد تحویل گرفته می‌شود.

    منبع: فارس
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    پیشخوان