تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

رتبه بندی معلمان شامل چه کسانی می‌شود؟

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به دولت خبر داد و گفت: همه معلمان مشمول رتبه‌بندی می‌شوند.

رتبه بندی معلمان

رویداد۲۴ صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، از ارائه لایحه رتبه‌بندی معلمان به دولت خبر داد و اظهار کرد: متن آیین‌نامه قانون رتبه‌بندی معلمان بعد از یک ماه بررسی کارشناسی، امروز از طرف وزارت آموزش و پرورش به هیأت دولت ارائه شد.  

وی با بیان اینکه زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور خواهد بود، گفت: تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه بودجه و با نظارت دو نماینده مجلس انجام شد که کارشناسان در سه شیفت کاری با حضور وزیر آموزش و پرورش، آن را آماده کردند.

    ستاری‌فرد با اشاره به اینکه ظرف سه ماه از تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان باید اجرایی شود، ادامه داد: ان‌شاءالله رتبه‌بندی معلمان تا پایان خرداد اجرایی می‌شود و وزارت آموزش و پرورش به محض تصویب دولت، به مرحله اجرایی می‌برد.

    سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات این آیین‌نامه بیان کرد: بعد از تصویب هیأت دولت می‌توانیم درباره مفاد آن صحبت کنیم چون ممکن است در دولت با تغییراتی مواجه شود. 

    وی با بیان اینکه همه معلمان مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، افزود: رویکرد آموزش و پرورش در این آیین‌نامه شامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رضایت‌مندی شغلی معلمان و افزایش کیفیت آموزشی و بسط عدالت تربیتی است.

    منبع: فارس
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات بینندگان
    انتشار یافته: ۱
    ناشناس
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0
    0
    آیین نامه ارسالی وزارت به دولت بسیار بخیلانه نوشته شده و مورد تایید معلمان نیست ..
    با این آیین نامه انیشتین هم به امتیازات نهصد نمیرسد حتی اگر پنجاه سال خدمت کند
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان