تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

طعنه به هفتمین رئیس‌جمهور ایران

انتشار تصاویری از پوشش یکی از بازیگران سریال رمضانی «خوشنام» به شکلی بسیار عجیبی برای یک سایت خبری جذاب بوده و آن را به معنای کنایه به حسن روحانی تفسیر کرده است.

رویداد۲۴ سایت برترین‌ها مطلبی به سبک مطالب حسن عباسی و علی اکبر رائفی‌پور نوشته و در آن رمزگشایی کرده که یک سریال تلویزیونی به حسن روحانی به عنوان هفتمین رئیس جمهور ایران کنایه زده است. البته این رمزگشایی بسیار عجیب و غریب و غیرقابل باور است. در متن این سایت خبری چنین آمده است:

«در سریال «خوشنام» بازیگر نقش «فریدون» با بازی «عباس جمشیدی‌فر» که فردی خلافکار و سارق است لباسی با رنگ بنفش (رنگ انتخاباتی - تبلیغاتی دولت حسن روحانی) بر تن دارد که بر روی آن شماره هفت نقش بسته است و به طرز ماهرانه‌ای به حسن روحانی، به عنوان هفتمین رئیس جمهور ایران کنایه زده شده است! دولت یازدهم و دوازدهم توسط حسن روحانی تشکیل شد. حسن روحانی با عنوان «دولت تدبیر و امید»، شعار اعتدال‌گرایی، نماد کلید و رنگ بنفش به عنوان رسماً به عنوان هفتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد که طی هشت سال ریاست او بر پاستور با سنگ‌اندازی و مخالفت گسترده جناح اصولگرا همراه بود.»

سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف زاده یکی از مجموعه های جدید تلویزیونی است که بازیگران مطرح کمدی کشورمان در آن نقش آفرینی می‌کنند. این سریال به نویسندگی محسن کیایی و بازنویسی فهیمه سلیمانی یک سریال خانوادگی اجتماعی با درون مایه طنز می باشد.

در سریال خوشنام بازیگرانی همچون حمید لولایی ، هومن حاجی عبداللهی ، شهره لرستانی ، فریده سپاه منصور ، سحر ولدبیگی ، عباس جمشیدی فر ، رضا فیاضی ، مهرداد ضیایی ، ساناز سماواتی ، امیر غفارمنش ، امیر کربلایی زاده ، خسرو احمدی ، نیلوفر رجایی‌فر ، رابعه مدنی ، اکبر سنگی ، مریم سرمدی ، محمدرضا داوود نژاد ، کریم قربانی ، الهه جعفری و .... به ایفای نقش پرداخته اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
2
اصولگرایان گرسنه بیت المال و تشنه خون مردم وقتی تاب انتقادات و بی عرضه گی خودشنو نمیارن روی به کوبیدن اون یکی دزدها میارن کاری جز این از دستشان ساخته نیست ده سال بعد همین طنزنامه های مزخرف علیه رییسی ساخته خواهد شد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
دولت روحانی چوب ه ارسرنچس شده بنابرین چون پشت بانه سیاسی نداشت مثل دولت احمدی نزاد مثل کف روی اب دراینده محوخواهد شد وفعلا ملت این سیستم ولایت ومدهبی دارندگدارمی کنند وشاید گدارکردن ماخبرنداریم
سید حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
دیگه حناتون رنگی نداره .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان