تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

محرم نویدکیا: باید از آخرین شانس صعودمان استفاده کنیم

محرم نویدکیا گفت: این آخرین شانسمان است و باید از شانسمان استفاده کنیم.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهانرویداد۲۴ سرمربی سپاهان می‌گوید این آخرین شانس آن‌ها برای صعود به مرحله بعد است و باید با تمرکز بالا مقابل پاختاکور بازی کنند.

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: در دیدار رفت تقابل سنگین و سختی داشتیم. تمام بازی‌های این گروه سخت بود و فردا هم یک بازی سرنوشت‌ساز داریم. این آخرین شانسمان است و باید از شانسمان استفاده کنیم. پاختاکور تیم خطرناکی است و نمی‌شود راحت در این خصوص صحبت کرد. باید منطقی فوتبال بازی کنیم و با اعتماد به نفس و با تمرکز بالا از شرایط بازی استفاده کنیم. امیدوارم پیروز شویم.

او ادامه داد: غایبی نداریم و همه بازیکنان سر حال هستند. سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم. نمی‌خواهم بگویم شرایط ایده آل است، اما بازیکنان ما تمرکز بالایی دارند، چون شانس آخرمان است و باید حداکثر استفاده را ببریم. باید به آینده امیدوار باشیم و همه چیز خوب است. مشکل خاصی نداریم.


بیشتر بخوانید: دغدغه بزرگ فرهاد مجیدی مقابل سپاهان


سرمربی سپاهان در خصوص بازی کردن شهریار مغانلو گفت: امروز باید تمرین کنیم و وضعیت جسمی بازیکنان را ببینیم و تصمیم بگیریم از چه بازیکنی استفاده کنیم. همه بازیکنان سعی می‌کنند کیفیت بالایی داشته باشند. درست است اتفاقات بازی برخی اوقات باعث می‌شود آن‌گونه که می‌خواهیم نشود، اما بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند.

او با بیان این‌که پاختاکور تیم بسیار خوبی است، گفت: آن‌ها بد شانس بودند و مثل یک بازی معمولی به این بازی نگاه نمی‌کنیم. باید با برنامه و با تمرکز در این بازی حاضر شویم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان