تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

بخشنامه عجیب یکی از ادارات آموزش و پرورش: معلمانی که تمایل دارند می‌توانند به عنوان سرایدار نیز در مدارس کار کنند!

معلمانی که تمایل دارند می‌توانند به عنوان سرایدار نیز در مدارس کار کنند؛ این مسئله‌ای است که طی یک بخشنامه به مدیران مدارس منطقه ۱۷ ابلاغ شده است.

آموزش و پرورش

رویداد۲۴ بخشنامه عجیب یکی از ادارات آموزش و پرورش این است که معلمانی که تمایل دارند می‌توانند به عنوان سرایدار نیز در مدارس کار کنند! این پیامی بود که طی یک بخشنامه به مدیران مدارس منطقه ۱۷ ابلاغ شده است. این نامه واکنش‌های زیادی در فضای مجازی داشت.

بخشنامه سرایداری معلمان

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آموزش و پرورش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
2
5
قبل از انقلاب معلمها در روستاها مجاز نبودند سوار موتور شوند چون شانشان پایین می امد. حالا درجه شعور مسولان اموزش وپرورش راببین که به جای دانشیار معلم واستادیار معلم به سرایدار معلم رسیده اند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
ای خاک تو اون سرتون کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
0
طرح جنجالی سرایه داری عالی است چرا با هر طرحی بدون در نظر گرفتن همه ابعاد مخالفت میکنید فرهنگیان بسیاری شاید از این طرح استقبال کنند و به نفع خزانه آموزش پرورش هم هست معامله برد برد خرابش نکنید چرا شرم آور رییس بانک بالای بانک زندگی میکند شرک آور است ؟؟؟خپب معلم هم برود در مدرسه زندگی کند چه اشکال دارد ،هفته آیی دوبار کارگر مطمن میگیرد مدرسه را نظافت میکند تازه همین کار هم سرایه دار نمکینددو عارش میشود نظافت کند بقیه کارهای سرایع دار هم ین از هم خودش انجام میدهند و‌حقوقش میگیرد اصلا هم شرم‌آور نیست نیروی اضافه هم به آموزش پرورش تحمیل نمیشود چون همه آنها جذب سرایع داری شدند بدون مصاحبه بدون آزمون بعد توقع معلمی دارند هر که بوده اتفاق کارش جهادی بوده و فکرش هم جهادی ،،،خیای از سرایع داران من دیدم کار نمی‌کنند و هفتگی دوبار کارگر مطمن برای نظافت مدرسه میگیرند و نظافت و تمام و در مدرسه مثل خان فقط راه می‌روند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
0
1
شما را به مقام انسانیت میرسانیم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان