تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
حکیمی‌پور بعد از دفاع قالیباف در شورای شهر مطرح کرد:

گزارش قالیباف درباره واگذاری املاک را قبول ندارم

عضو شورای شهر تهران گفت: گزارش شهردار تهران درباره موضوع واگذاری املاک شهرداری به صورت کامل قبول ندارم و در این زمینه نکاتی را مکتوب و ارسال خواهم کرد.
رویداد۲۴- عضو شورای شهر تهران گفت: گزارش شهردار تهران درباره موضوع واگذاری املاک شهرداری به صورت کامل قبول ندارم و در این زمینه نکاتی را مکتوب و ارسال خواهم کرد.

احمد حکیمی‌پور در جلسه امروز شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش توسط شهردار تهران گفت: قرار نبود، این گزارش یکطرفه باشد، اولین وظیفه شورا نظارت بر حسن جریان امور و اطمینان از حسن جریان دعاوی است.

وی با تاکید بر اینکه این گزارش را به صورت کامل قبول ندارم، گفت: در این زمینه نکاتی را مکتوب و ارسال خواهم کرد.

حکیمی پور با اشاره به اینکه براساس قوانین هر فرد تنها یک بار می‌تواند از بیت‌المال در قالب تعاونی ملک بگیرد، اظهار کرد: نمی‌توان از اموال عمومی برای چند بار استفاده کرد و ضروری بود پیش از انجام واگذاری استعلام می‌کردند که آیا قبلاً فردی که به وی ملک واگذار شده است از تعاونی‌ها ملک گرفته است.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه دادستان اعلام کرد که فساد سازمان یافته در این پرونده صورت نگرفته است، ادامه داد: ما نیز چنین ادعایی نداریم، اما باید به تخلفات یک به یک رسیدگی شود، زیرا تخفیف تنها باید به افراد نیازمند داده شود. آیا افرادی که از این تخفیف استفاده کردند واقعاً نیازمند بودند؟

وی افزود: اگر براساس مصوبه شورای شهر سوم اختیاراتی به شهردار داده شده، باید خودش نیز پاسخگو باشد و چنانچه وی این اختیار را به کس دیگری واگذار کرده باید با اجازه شورا بوده باشد و اینکه شهردار بگوید من اطلاع از برخی موارد نداشتم، قابل قبول نیست.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان