تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

راز موفقیت استقلال در ۶ مسابقه حساس

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه شرایط استقلال برای رسیدن به قهرمانی خوب است، گفت: راز موفقیت استقلال در ۶ هفته پایانی، آرامش و دوری از حواشی است.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال به دیدار آبی پوشان برابر سپاهان اشاره کرد و گفت: این دیدار برای استقلال بسیار حساس خواهد بود و می‌تواند پلی برای رسیدن به قهرمانی این تیم در بیست و یکمین دوره لیگ برتر باشد.

وی در خصوص حضور «گابریل پین» در کادر فنی آبی پوشان گفت: حضور او در استقلال بسیار تأثیرگذار بوده است. البته او باید زودتر به تهران بازمی گشت. با این حال مشکلاتی به وجود آمد که او با تأخیر خود را به تهران رساند اما از همان روز بازگشت در تمرینات حضور پیدا کرد. عملکرد او در خط دفاع استقلال بسیار مثبت بوده و امیدوارم بتواند برای شش هفته باقیمانده هم خط دفاع آبی پوشان را همچنان آماده و مستحکم نگه دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد دیدار روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه استقلال برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: درست است که سپاهان در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی نداشت و از مرحله گروهی بالا نیامد اما آنها تیم خوبی هستند که تصمیم دارند استقلال را در اصفهان شکست داده و بتوانند با پیروزی در هفته‌های آتی، سهمیه‌های لیگ قهرمانان را مجدداً به دست آورند. سپاهان نفرات با تجربه‌ای دارد که اگر استقلال غفلت کند می‌تواند برای آبی پوشان تهرانی دردسر ساز شود.

روشن در مورد صحبت‌های گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم تصریح کرد: یحیی از مربیان با تجربه فوتبال ماست. طبیعی است که با توجه به شش امتیازی که از استقلال عقب هستند به دنبال این خواهند بود که به هر شیوه‌ای برای آبی پوشان حاشیه درست کرده و نگذارند این تیم قهرمان شود. آبی‌ها هم باید در این چند هفته پایانی تا لیگ اصلاً به این مسائل ورود نکرده و تمام تمرکز خودشان را بر روی موفقیت در این شش هفته بگذارند.


بیشتبخوانید: زنگ خطر بزرگ برای استقلال به صدا درآمد!


وی تأکید کرد: راز موفقیت استقلال در بازی‌های حساس پیش رو آرامش و دوری از حاشیه است. هرچقدر تیم خودش را درگیر تمرین و تمرکز بر بازی‌ها بگذارد، ناخودآگاه از حواشی دور خواهد شد و این می‌تواند برای رسیدن به قهرمانی استقلال بسیار تأثیرگذار باشد. ضمن اینکه هواداران استقلال هم باید چه در تهران و چه در شهرستان از تیمشان حمایت کرده و با حضور پررنگ در ورزشگاه یکی از دلایل موفقیت استقلال در بازی‌های باقیمانده باشند.

روشن در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند در پایان فصل قهرمان شود، خاطرنشان کرد: شرایط برای استقلال مهیا است. شش امتیاز حاشیه امنیت خوبی است اما نباید بازیکنان را دچار غرور کند. همه چیز دست خود استقلال است و اگر بدون اشتباه پیش بروند، قهرمان خواهند شود و اگر اشتباه کنند به راحتی قهرمانی را از دست خواهند داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نباید استقلال در این روزها به فکر نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده باشد؟ گفت: در حال حاضر تمرکز استقلال باید بر روی بازی‌های باقیمانده لیگ باشد. البته نیاز است اگر می‌خواهند سال بعد با قدرت بیشتری در لیگ حاضر شوند، بازیکنانی را جذب کنند که نیاز اصلی به آن دارند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: مدیران استقلال هم باید به فکر باشند و کم کم کار خود را برای جذب بازیکنان جدید شروع کنند. اگر استقلال بتواند در این فصل به قهرمانی دست یابد، انتظارات بالا خواهد رفت و بنابراین باید بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیرند تا بتوانند قهرمانی خود را تداوم ببخشند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان