تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

خبرگزاری قوه قضائیه درباره ماجرای دستگیری یک خانم در سد لتیان: اجازه تفتیش ماشین را نمی‌دادند

خبرگزاری میزان متعلق به قوه قضائیه مدعی شده دلیل بازداشت خشونت‌آمیز یک خانم در حوالی سد لتیان این بوده دو سرنشین خانم خودرو اجازه تفتیش ماشین را به ماموران ندادند و یکی از ماموران نیروی انتظامی را زیر گرفته‌اند!

خانم سد لتیان

رویداد۲۴ خبرگزاری قوه قضاییه در توجیه اتفاقات رخ داده در پی دستگیری خشونت‌آمیز یک خانم در سد لتیان نوشته: «حدود ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۵/۲/۱۴۰۱ در جریان اجرای ایست بازرسی توسط کلانتری ۱۶۵ منطقه لتیان، ماموران انتظامی به یک دستگاه خودروی تیبا سفید مظنون شده و دستور توقف خودرو به دلیل انجام حرکات مخاطره‌آمیز را صادر می‌کنند. پس از متوقف کردن خودرو توسط ماموران انتظامی، دو سرنشین خانم خودرو اجازه تفتیش ماشین را به ماموران نمی‌دهند و با زیر گرفتن یکی از ماموران نیروی انتظامی که منجر به آسیب به این فرد می‌شود از محل متواری می‌شوند.»


بیشتر بخوانید: واکنش رئیس پلیس پایتخت به بازداشت خشن یک زن در سد لتیان


در ادامه خبر قوه قضاییه آمده است «سرانجام بعد از تعقیب و گریز، خودروی مذکور مجدد توسط پلیس متوقف می‌گردد. بنابراین گزارش، سرنشینان خودرو مجددا از محل به صورت پیاده متواری می‌شوند که در نهایت یکی از سرنشینان خودرو دستگیر می‌شود که در حین بازداشت و انتقال او به کلانتری اقدام به زمین انداختن خود می‌کند. براساس گزارش‌های دریافتی، سرنشینان خودرو در زمان دستگیری حالت عادی نداشتند و در جریان بازرسی از خودرو آن‌ها نیز مقادیری مواد مخدر کشف شده است.»

خبرگزاری میزان همچنین نوشته «متهمان مذکور سرانجام نیز با سپردن خودروی خود به عنوان وثیقه آزاد شدند و اطلاعات منتشر شده مبنی بر اینکه علت توقف این خودرو صرفا تخلفات رانندگی بوده کاملا کذب و به دور از واقعیت است.»

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قوه قضاییه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
0
1
خود را به زمين انداختند؟؟ خيلي ديگه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
باید یه مدت توی نیرو انتظامی خدمت کنی تا بفهمی در برخی موارد با چه ارازلی طرف هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
0
پس چرا تو بعضی خبرگزاری ها اینهمه تهمت ..که با دوست پسرهایش بوده داخل ماشین شوهرش فهمیده .اومده انداخته داخل ماشین شوهرش بوده

یعنی همه کامنت که شوهرش بوده می‌زده پلیس نبوده ..خوب چرا اینهمه ابهام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
1
کتک خوردند برهنه شدند جرم هم برایشان درست شد...
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
1
طبق قانون تفتیش خودرو مسنلزم حکم مشخص و موردی است. حتی حکم کلی تحت عنوان ایست بازرسی جهت تفتیش خودرو و صندوق آن روا نیست.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان