تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

توییت عجیب انریکه مورا پس از ترک تهران؛ در فرودگاه گذرنامه و گوشی‌هایم را گرفتند!

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توییتی اعلام کرد در بازگشت از تهران در مسیر بروکسل، پلیس آلمان او را متوقف کرد و گذرنامه و گوشی‌هایش را گرفت.

انریکه مورا
رویداد۲۴ «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توییتی اعلام کرد پلیس آلمان در حالی که در مسیر بروکسل در بازگشت از تهران بوده، مانع ادامه سفر او شده است.

این دیپلمات اروپایی که هماهنگ‌کننده مذاکرات وین است و برای گفت‌وگو در همین خصوص به تهران سفر کرده بود، در توییتی نوشت: پلیس آلمان در فرودگاه فرانکفورت در مسیر بروکسل در حالی که از تهران برمی‌گشتم، مانع ادامه سفر من شد. هیچ توضیحی داده نشد. (متوقف کردن) یک مقام اتحادیه اروپا در یک ماموریت رسمی با گذرنامه دیپلماتیک اسپانیایی. گذرنامه و گوشی‌هایم را گرفتند.
توییت عجیب انریکه مورا پس از ترک تهران؛ در فرودگاه گذرنامه و گوشی‌هایم را گرفتند!بنابر پیگیری خبرنگار فارس انریکه مورا شب گذشته (پنجشنبه شب) پس از انجام گفت‌وگوها در تهران، ایران را ترک کرد.  

او در ادامه در توییتی دیگر نوشت: در حالی که منتظرم تا سفرم به بروکسل ادامه یابد، می‌خواهم تاکید کنم که در تهران، لزوم توقف اعدام «احمدرضا جلالی» را مطرح کردم و خواستار آزادی او به دلایل بشردوستانه شدم.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
1
0
ای بدبختها،یه جا تو غرب هم که یه اتفاقی افتاده،جوری تیترش کردید که مخاطب فکر کنه تو ایران این اتفاق افتاده.شما رسانه ای ها هم عین مسئولین از منابع و امکانات این کشور استفاده میکنید ولی به ضررش کار میکنید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان