تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱

مدیرعامل پرسپولیس: بعد از بازی با تراکتور باید عزای عمومی‌ اعلام می‌شد

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام تبریز به شدت ناراحت است و می‌گوید آبروی فوتبال ایران در دنیا رفته.

مدیرعامل پرسپولیس

رویداد۲۴ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اتفاقات ورزشگاه یادگار امام تبریز به شدت ناراحت است و انتظار دارد تمام ارکان فدراسیون فوتبال در این مورد واکنش نشان بدهند. با رضا درویش مصاحبه‌ای اختصاصی انجام دادیم که می‌خوانید.

رضا درویش ضمن احترام به همه مردم تبریز در مورد اتفاقات ورزشگاه یادگار امام می‌گوید: «به سرمربی تیم ما بدون این که هیچ جرمی‌مرتکب شده باشد بدترین حملات انجام شد و فدراسیون فقط یک جلسه تراکتور را محروم کرده است. شما بگویید جرم یحیی گل محمدی که از مفاخر این فوتبال است چه بود که آن اتفاقات رقم خورد؟ باور کنید بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور باید عزای عمومی‌ اعلام می‌کردند اما متاسفانه عده ای گستاخانه رفتار می‌کنند که این مساله به شدت عجیب است. حتی به نظر من مسئولان فدراسیون باید استعفا می‌کردند چون عده ای آبروی فوتبال ایران را در همه دنیا بردند و متاسفانه با این مسائل سالهاست که برخوردی نمی‌شود.»

درویش حرف‌هایش را با هیجان ادامه می‌دهد: «من نمی‌دانم آن همه سنگ و بطری چطور وارد ورزشگاه شده بود همان طور که نمی‌دانم چرا به آن همه تماشاگر بلیت فروخته بودند؟ اصلا مگر دفعه اول بود که در تبریز این اتفاقات رخ می‌داد؟ مگر قرار نبود فقط به اندازه یک سوم ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی شود؟ شنیدم یکی از مسئولان تراکتور گفته سنگ‌ها را پرسپولیسی‌ها پرتاب کردند که واقعا جای تاسف دارد. آقایان به جای یک عذرخواهی ساده آن قدر دروغ می‌گویند که...»


بیشتر بخوانید: باشگاه تراکتور: عالیشاه و آقایی مادام‌العمر محروم شوند!


مدیرعامل پرسپولیس در ادامه تاکید می‌کند: «علیه عالیشاه هم هجمه زیادی انجام شده و می‌گویند او به تماشاگران حریف توهین کرده است. شما ببینید او چند بار سنگ‌ها را برداشت و به کناری انداخت اما آن قدر فحش دادند و سنگ زدند که تحملش تمام شد. بعد هم می‌خواست لباسش را درست کند اما می‌گویند حرکت زشتی انجام داده که اصلا اینگونه نیست. ما حرکت دانشگر را به کمیته انضباطی گزارش کردیم اما و فیلمها و عکس‌ها را دیدند و گفتند هیچ توهینی انجام نشده است! حالا چطور می‌شود عالیشاه که آن همه سنگ خورد و توهین شنید محروم شود؟»

این هم حرف آخر رضا درویش: «همه ایران صحنه‌های زشت ورزشگاه یادگار امام تبریز را دیدند اما آقایان مسئول در تراکتور یک عذرخواهی ساده نکردند و من اینجا از طریق خبرورزشی از همه مردم به جای آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم حداقل برخورد مناسب و بازدارنده ای صورت بگیرد که این مسائل تکرار نشود. البته تاکید می‌کنم که تبریز مردم اصیل، بافرهنگ و مومنی دارد اما عده ای قلیل کاری کردند که آبروی فوتبال ایران در همه دنیا رفت.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان