تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

دستور ویژه رئیسی از عمان درباره حادثه آبادان

رئیس جمهور همچنین دستور داد با توجه به اعلام نیاز استاندار خوزستان، نیرو‌های امدادی و امکانات لازم برای آواربرداری و امداد، از سازمان آتش‌نشانی تهران به‌صورت فوری به آبادان اعزام شوند و برای شناسایی تخلفات منجر به این حادثه نیز با فوریت اقدام شود.

ابراهیم رئیسی

رویداد۲۴ در پی ریزش ساختمانی در شهر آبادان که سبب فوت و مجروحیت شماری از هموطنان‌مان شده است، رئیس دفتر رئیس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با معاون اول رئیس‌جمهور و استاندار خوزستان، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت حادثه، دستور رئیس جمهور مبنی بر بسیج تمامی امکانات برای رسیدگی فوری به سانحه‌دیدگان و آواربرداری را ابلاغ کرد.


بیشتر بخوانید:حسین عبدالباقی، مالک برج فروریخته آبادان کیست؟


«سید ابراهیم رئیسی» که برای دیدار و گفتگو با پادشاه عمان به مسقط پایتخت این کشور سفر کرده، به محض اطلاع از بروز این حادثه به معاون اول رئیس جمهور مأموریت داد ضمن به‌کارگیری تمامی امکانات محلی و ملی، شخصاً این موضوع را با اختیارات کامل به‌منظور تسریع در آواربرداری و نجات جان افراد زیر آوار مانده و رسیدگی به مصدومان حادثه، مدیریت و پیگیری کند.

رئیس جمهور همچنین دستور داد با توجه به اعلام نیاز استاندار خوزستان، نیرو‌های امدادی و امکانات لازم برای آواربرداری و امداد، از سازمان آتش‌نشانی تهران به‌صورت فوری به آبادان اعزام شوند و برای شناسایی تخلفات منجر به این حادثه نیز با فوریت اقدام شود و برخورد شدید و غیرقابل اغماض با متخلفان در دستور کار قرار گیرد.

رئیسی ضمن ابراز همدردی صمیمانه با خانواده‌های جان‌باختگان که طبق گزارش‌ها غالباً از کارگران زحمت‌کش بوده‌اند، دستور داد رسیدگی به وضعیت این خانواده‌ها در اولویت قرار بگیرد و گزارش روند امدادرسانی نیز برای وی ارسال شود.

بخش‌هایی از مجتمع ۱۰ طبقه «متروپل» در خیابان امیری آبادان امروز دوشنبه فرو ریخت و تاکنون ۵ کشته و بیش از ۷۰ مجروح برجای گذاشت. در پی این حادثه و تخریب بخش‌هایی از ساختمان مذکور، خیابان اصلی امیرکبیر (امیری) آبادان برای حفظ سلامت عابران و مردم توسط نیروی انتظامی بسته شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
0
دم به ساعت دستور میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
0
تو خودتو کنترل کن سرگرم سفرت باش
نظرات شما
پیشخوان