تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

ستاره گل گهر در دوراهی پرسپولیس و استقلال

سعید صادقی هافبک بازیساز گل گهر، با درخشش فوق العاده خود به شدت مورد توجه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است. بی تردید او می تواند بمب بزرگ یکی از دو تیم پایتخت در تابستان پیش رو باشد.

نقل و انتقالات پرسپولیس

رویداد۲۴ سعید صادقی هافبک ۲۸ ساله گل گهر سیرجان با عملکرد فوق العاده خود در فصل جاری، توجه باشگاه های بزرگ ایران را به خود جلب کرده است. هافبک تکنیکی گل گهر که در این فصل زیرنظر امیر قلعه نوعی به شدت شکوفا شد، در حال حاضر جزو گزینه های اصلی سرخابی های پایتخت برای فصل نقل و انتقالات به شمار می رود.

صادقی تا هفته بیست و نهم لیگ برتر، بر روی ۲۰ گل تیم خود تاثیر مستقیم داشته است. او در این فصل موفق به زدن ۷ گل شده و همچنین ۱۳ پاس گل نیز به هم تیمی های خود داده است. این درخشش خیره کننده موجب شده که رسانه ها به او لقب بمب نقل و انتقالات را بدهند.

    بدون شک در پنجره تابستانیِ آتی شاهد یک رقابت نزدیک میان استقلال و پرسپولیس برای جذب ستاره گل گهر خواهیم بود. صادقی تا امروز تمام شایعات مذاکره با مسئولان سرخابی ها را کاملا رد کرده و مدعی شده است که در شرایط فعلی تنها به باشگاه گل گهر و ۲ بازی باقی مانده فکر می کند.

    شنیده ها حاکی از آن است که صادقی به یک دلیل به پرسپولیس نزدیک تر است. هافبک خلاق تیم سیرجانی، در مشهد توسط یحیی گل محمدی به فوتبال کشور معرفی شد و این مسئله می تواند به نوعی به نفع قرمزها تمام شود. صادقی به نزدیکان خود گفته که فوتبال خود را تا حد زیادی به گل محمدی مدیون است و در صورت ماندن یحیی در پرسپولیس، احتمال انتقال صادقی به سرخ های پایتخت زیاد است.

    هرچند استقلال نیز که در نهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و  تیم فوق العاده ای در فصل جاری نشان داد، می تواند گزینه وسوسه انگیزی برای صادقی باشد. در هر صورت باید صبر کرد و دید که موثر ترین بازیکن این فصل لیگ برتر، چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خود اتخاذ کرده و کدام تیم را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب می کند.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    پیشخوان