تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

رافائل گروسی: عدم پاسخ ایران به پرسش‌های آژانس، شرایط را دشوار کرده است

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ایران هنوز به پرسش‌های آژانس درباره منشأ اورانیوم در سایت‌های اعلام‌نشده خود توضیح نداده است.

رافائل گروسی: عدم پاسخ ایران به پرسش‌های آژانس، شرایط را دشوار کرده است

رویداد۲۴ «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ایران هنوز به پرسش‌های آژانس درباره منشأ اورانیوم در سایت‌های اعلام‌نشده خود توضیح نداده است.

گروسی که در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس صحبت می‌کرد، مدعی شد که عدم پاسخ ایران به این پرسش‌ها، باعث شده است در شرایط دشواری قرار بگیریم.

وی افزود که در حالی که آژانس هنوز به پاسخ پرسش‌های خود دست پیدا نکرده است، تصور توافق برای احیای برجام، دشوار به نظر می‌رسد.


بیشتر بخوانید: آیا فقط چینش میز مذاکره کافیست؟


گروسی گفت که امیدوار است برای دریافت پاسخ‌های معتبر به مسائل حل‌نشده برنامه هسته‌ای ایران، از فرصت باقیمانده استفاده بهتری شود.

وی در عین حال تأکید کرد که باید از نتیجه‌گیری نهایی خودداری کرد، زیرا روند شفاف‌سازی فعالیت‌های هسته‌ای ایران هنوز تمام نشده است، اما در وضعیت «بسیار سختی» قرار دارد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رافائل گروسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
0
و این در حالی است که از ابتدا موضوع مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و غیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای بوده است، نه برنامه موشکی و غیره و سپاه هیچ ارتباطی و ربطی به توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و رفع تحریم ندارد و تاکنون هم نداشته است.
متاسفانه حق وحقوق مردم و کشور تاکنون در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین تامین نشده است چرا؟
امیرعبداللهیان هم متاسفانه مانند ظریف و عراقچی تاکنون نتوانست در مذاکره و مذاکرات وین از حق وحقوق مردم و کشور در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره دفاع و حمایت کند.
نظرات شما
پیشخوان