تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱

ترانه علیدوستی: کنار متهمان به آزار جنسی نمی‌ایستم + فیلم

مورد اخیر هم اتفاقات و روایت‌ها، بعد از فیلم‌برداری ما منتشر شده. ترکیب و آرایشی که ما اینجا هستیم، مشخص می‌کند که موضع ما در اینباره چی است. بدون اینکه بخواهیم مستقیم اشاره کنیم گفتیم که در کنار کسی که اتهام دارد، نمی‌ایستیم و این کار را هم کردیم.»

ترانه علیدوستیرویداد۲۴ در نشست خبری فیلم «برادران لیلا» خبرنگاری از ترانه علیدوستی درباره دو متهم به آزار زنان [که او قبل از انتشار روایت‌هایشان] در فیلم‌های «فروشنده» و «برداران لیلا» با آنها همبازی بوده، سوال کرد که این بازیگر در پاسخ گفت: «در هر دو موردی که این اتهامات مطرح شده، من تلاشم را کردم. من آن زمان(فیلم «فروشنده») قدرتی بیش از این [برای حمایت از زنان قربانی] نداشتم. شاید امروز اوضاع فرق می‌کند، اما آن روز هم تا جایی که می‌توانستم سعی کردم این موضوع را پیگیری کنم و بیشتر از این، به هیچ‌عنوان برشی نداشتم.

مورد اخیر هم اتفاقات و روایت‌ها، بعد از فیلم‌برداری ما منتشر شده. ترکیب و آرایشی که ما اینجا هستیم، مشخص می‌کند که موضع ما در اینباره چی است. بدون اینکه بخواهیم مستقیم اشاره کنیم گفتیم که در کنار کسی که اتهام دارد، نمی ایستیم و این کار را هم کردیم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان