تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
مشاور شهردار تهران:

مراسم 13 آبان با محوریت محلات تهران برگزار شد

وی با تاکید بر اینکه روحیه استکبارستیزی، موازنه قدرت را به نفع جمهوری اسلامی ایران در دنیا تغییر داده است، افزود: گفتمان و جوهره انقلاب اسلامی و روحیه استکبار ستیزی عامل بیداری اسلامی و مقاومت و جریان مدافعان حرم در منطقه شده است. خطر نفوذ فکری و فرهنگی را باید شناخت و نباید اجازه به نفوذی ها داد تا روحیه استکبارستیزی که جوهر انقلاب اسلامی است تضعیف شود.
مشاور شهردار تهران و قائم مقام معاونت اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه باور، انگیزه و اعتقاد قلبی شرط اصلی برای انجام فعالیت‌های جدی در محلات است، گفت: مراسم ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی با محوریت محلات برگزار شد.

علی‌محمد نائینی در جلسه شورای راهبردی مدیریت محله که در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد، ضمن اشاره به فرارسیدن سالروز 13 آبان گفت: روز 13 آبان یادآور سه رخداد مهم تاریخی از جمله تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی است.

وی با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم 13 آبان عنوان کرد: روز 13 آبان یادآور روحیه استکبارستیزی است و بخشی از تاریخ پر افتخار مبارزات جوانان در انقلاب اسلامی است به عبارتی به عنوان شاخصه و منظومه فکری انقلاب اسلامی به شمار می‌آید. پاداش این مناسبت ها در واقع پاسداری از حیات و بالندگی انقلاب اسلامی است.

رویداد۲۴- وی با تاکید بر اینکه روحیه استکبارستیزی، موازنه قدرت را به نفع جمهوری اسلامی ایران در دنیا تغییر داده است، افزود: گفتمان و جوهره انقلاب اسلامی و روحیه استکبار ستیزی عامل بیداری اسلامی و مقاومت و جریان مدافعان حرم در منطقه شده است. خطر نفوذ فکری و فرهنگی را باید شناخت و نباید اجازه به نفوذی ها داد تا روحیه استکبارستیزی که جوهر انقلاب اسلامی است تضعیف شود.

قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ضرورت حفظ انسجام و وحدت ملی در مراسم 13 آبان تاکید کرد: باید تلاش کنیم هویت اصلی انقلاب اسلامی که نماد انسجام و اقتدار و دلبستگی ملی است همواره حفظ شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با محوریت محلات و هویت محلی مراسم سیزده آبان برگزار می شود، عنوان کرد: خوشبختانه مردم در بزرگداشت اینگونه برنامه‌ها حضور پرشوری داشته اند و امیدواریم امسال نیز این مراسم هرچه باشکوهتر برگزار شود.امسال هم شهرداری تهران با همه ظرفیت هر اقدامی که لازم بود برای بزرگداشت پرشورتر 13 آبان انجام داد و فضای شهر با استفاده از ظرفیت های تبلیغی موجود به خوبی آماده شده است. همچنین نسبت به ایستگاه های فرهنگی اقدام و فضاسازی فرهنگی محل مراسم اقدامات لازم صورت گرفته است و بیش از 800 دستگاه اتوبوس در اختیار محلات تهران قرار گرفت.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان