تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

چرا هنوز دادستان آبادان دستگیر نشده است؟ +فیلم

محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور گفت: هر مقامی با هر سمتی که در حادثه متروپل نقش داشته‎ تحت تعقیب قرار می‌گیرد. ۵ نفر از شهرداران در بازداشت هستند.

رویداد۲۴ منتظری در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما درباره حادثه متروپل آبادان گفت: تکلیف حکم و میزان قصور دادستان آبادان را در حادثه ریزش برج متروپل اعلام می‌کنیم. هنوز از میزان تقصیر دادستان آبادان مطلع نیستم، اما پیگیر نقش وی هستیم و قطعا در برخورد با دادستان، بازپرس و دادیار در صورت مقصر بودنشان کوتاهی نخواهیم کرد. تا چند روز دیگر اگر بررسی‌ها نشان دهد کسی قصور یا تقصیری داشته قطعا بدون اغماض برخورد می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
احسان معتمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
2
3
واقعا قاطی کرده اند ساختمان ریزش کرده است به دادستان چه مربوط است اینها چقدر حقه بازی و فیلم در می اورند .
کلا ماسه شسته دیگر نیست ماسه کوهی همه اش خاک است .
سیستم کارخانه های ما توان اینکه ماسه خوب تولید کنند ندارند لذا کیفیت بتن افتضاح است . سیمان های تولیدی هم بجز سیمان درود که خوب است بقیه کارخانه های کشور سیمان تولیدی انها قدرتش به اندازه پفک است و بی کیفیت لذا باید امریکا و اردوغان را مقصر اعلام کنیم بخاطر الودگی هوا . اما بعد کلا نظارت در ساخت و سازها ابدا نیست من خیلی ساختمانها را نگاه میکنم که در حال ساخت هستند اما بجز اندکی از انها بقیه تفبند هستند و من نمیدانم مسئول اینکار ناظرین هستند یا شرداری یا خدا یا دولت یا دادستان که از عالم بی خبر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
حالا دادستان کل کشور یه چیزی گفت، شما خودت رو ناراحت نکن احسان جان، پیر میشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
1
چاقو دسته خودشو نمیبره
نظرات شما
پیشخوان