تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
رییس پلیس تهران تشریح کرد:

جزئیاتی جدید درباره حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات تیراندازی رخ داده در خیابان طالقانی تهران را تشریح کرد.

جزئیاتی جدید درباره حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات تیراندازی رخ داده در خیابان طالقانی تهران گفت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان شهریار، چهار نفر کشته و دو نفر زخمی شده بودند که رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرارداشت. تحقیقات اولیه نیز حاکی از آن بود که ضارب درپی اختلافات ملکی که از سال‌ها پیش وجود داشت، دست به این کار زده و متواری شده بود.

وی با بیان اینکه دستگیری این فرد در دستور کار ماموران قرار داشت، گفت: این فرد صبح امروز در حوالی خیابان طالقانی و فلسطین مشاهده و توسط ماموران حاضر در صحنه مورد شناسایی قرار گرفت. این فرد به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک کرد که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.


بیشتر بخوانید: محل حمله به ماموران ناجا در خیابان طالقانی +فیلم


رییس پلیس پایتخت گفت: این فرد نیز در همان محل دستگیر و خلع سلاح شد. در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال انجام است و در اظهارات اولیه خود اعلام کرده که باغدار است و هدفش از این اقدام اختلافات ملکی بوده است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رئیس پلیس تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
452
|
Netherlands
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
0
من باور نمیکنم باغدار باشه.ربطی به قضیه ترورهای اخیر نداشته.چرا شخص ضارب با دیدن ماموران متواری نشده.چرا جرم خودشو سنگینتر کرده با شلیک به ماموران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان