تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

جنایت هولناک جوان افغانستانی در کرج

جوان افغانستانی که پس از مصرف شیشه دچار توهمات عجیب شده و با حمله به برادرش و همسر او دست به جنایتی خونین زده بود قفل سکوت را شکست.

اخبار حوادث

رویداد۲۴ حدود ۲ هفته پیش جنایت هولناکی در ماهدشت کرج رخ داد که در جریان آن زنی ۳۵ ساله به قتل رسید و شوهر وی که به‌شدت مجروح شده بود به بیمارستان انتقال یافت.

با حضور مأموران پلیس در محل حادثه و تحقیقات تخصصی معلوم شد که جنایت خانوادگی است. مأموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد قاتل جوانی افغانستانی است که از مدتی قبل با برادرش دچار اختلاف شده بود. او بر سر همین اختلافات در روز حادثه به خانه برادرش رفته و پس از مشاجره و درگیری با وی، با چاقو به او و همسرش حمله کرده و همسر برادرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و برادرش را نیز مجروح کرده بود.

عامل جنایت پس از آن فراری شده بود که با تلاش گسترده مأموران پلیس آگاهی استان البرز یک روز پس از حادثه دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد. متهم اما در جریان بازجویی‌ها مدعی بود که بی‌گناه است و قتلی مرتکب نشده، اما در ادامه سرنخ‌های دیگری نیز علیه وی به‌دست آمد و در نهایت او روز سه‌شنبه ۱۰ خرداد قفل سکوت را شکست و به حمله خونین به برادرش و همسر او اعتراف کرد.

به‌گفته سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، قاتل در بازجویی‌ها اقرار کرد که روز حادثه به‌دلیل مصرف مخدر شیشه دچار توهم شده و با توجه به اختلافاتی که با برادرش داشته به سراغ او رفته و با چاقو به وی و همسرش حمله کرده و این جنایت را رقم زده است. سرهنگ نادربیگی ادامه داد: پس از اعترافات مرد جنایتکار برای او قرار قانونی صادر شد و پرونده وی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان