تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

تسنیم: علی اسماعیل‌زاده نیروی قدس سپاه ترور نشده، از تراس خانه به پایین پرت شده است

تسنیم نوشت: آقای علی اسماعیل‌زاده هفته قبل از تراس منزلش که حفاظ مناسبی نداشت به پایین سقوط کرد و جان باخت. علت این فوت، به تایید مراجع رسیدگی‌کننده از جمله پزشکی قانونی نیز رسیده است.

علت مرگ یک پاسداررویداد۲۴ خبرگزاری تسنیم نوشت: یک منبع آگاه با تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص شهادت یا ترور یکی از کارکنان نیروی قدس، آن را صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌های معاند دانست.

در ادامه این مطلب آمده است: تلویزیون فارسی‌زبان ایران اینترنشنال متعلق به آل سعود، شب گذشته در خبری مدعی مرگ مشکوک یکی از اعضای نیروی قدس سپاه شد.

پروژه خبرسازی درباره این ماجرا ابتدا مدعی ترور آقای علی اسماعیل‌زاده از کارکنان نیروی قدس سپاه شد ولی بعد از عدم استقبال افکار عمومی از این خبرسازی و باورپذیرنبودن این داستان، مدعی شد که وی به دست نیروهای خود سپاه حذف شده است.

تلویزیون اینترنشنال شب گذشته این خبر را در حالی به صورت ویژه و با عنوان خبر اختصاصی! منتشر کرد که این ماجرا حدود یک هفته قبل رخ داده و خبر آن به صورت غیررسمی در فضای مجازی نیز منتشر شده بود.


بیشتر بخوانید: پاسخ خطیب زاده به سوالی درباره سپاه؛ علت مکث در مذاکرات اعلام شد


در همین رابطه یک منبع آگاه نیز با تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص شهادت یا ترور یکی از کارکنان نیروی قدس، آن را صرفاً جنگ روانی و خبرسازی کذب رسانه‌های معاند دانست.

آقای علی اسماعیل‌زاده هفته قبل از تراس منزلش که حفاظ مناسبی نداشت به پایین سقوط کرد و جان باخت. علت این فوت، به تایید مراجع رسیدگی‌کننده از جمله پزشکی قانونی نیز رسیده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
عجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
1
کورشن اگه دروغ بگن، هرچی اینا و رسانه هاشون میگن درسته، عبدالباقی هم که روز اول دستگیر شده بود دو روز بعد اعلام شد در دفترش بوده و زیر آوار مرده!!! و الان اینکه تصاویر دفترش بیرون اومده که دفترش کاملا سالم هست و اصن توی بخشی که ریزش کرده نبوده اینا همش چیزایی هست که اهمیتی نداره، من به این مسئولین و ساختارهاشون کاملا اعتماد دارم و هنوزم فکر میکنم حرف کاپتان شهباز زاده و بقیه مسئولین در خصوص اینکه اصلا امکان نداره هواپیمای مسافربری با موشک هدف گرفته شده باشه درسته ، ما انقدر به اینها اعتماد داریم خخخخخ ارواح ...هاشون
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
1
اینگونه اشخاص آنگونه که به سود اقتدارگرایان است باید فوت شوند بعضیاشونم زنده اند ولی مصلحت انست که بگویند مرده مثل عبدالباقی .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
0
1
یعنی اینکه یک سردار رشید سپاه ، از تراس منزل خودش ، بدلیل نامناسب بودن حفاظ ، سقوط کنه و در دم جان به جان آفرین تسلیم کنه ، قابل باورتره از اون خبری که اونور آبی ها دادن؟
اونجوری که بیشتر حرمت و منزلت مرحوم حفظ می شد!
الان خانواده مرحوم جواب دوست و آشنا رو چی بدن؟
بقول اون فیلمه
ما میگیم زدیم ، شما هم بگین زده!
اسرائیل چطور از هر اتفاقی برای خودش اعتبار الکی می سازه
بعد ما چطور خودمون گند می زنیم به خودمون!
بعد مدعی جنگ رسانه ای هم هستیم!
فقط یک سوال کوچیک
اگه مثلاً تروور یا حتی حذف شده بود ، مراجع ذیصلاح خلاف نظر شما هم ممکن بود نظری بدن؟!!!
وجداناً این هم شد دلیل اثبات ادعا؟!!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان