تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱

۲ گزینه مدیران استقلال برای جانشینی مجیدی

استقلال اگر موفق به جذب سرمربی خارجی نشود در آن صورت تنها یک انتخاب خواهد داشت.

۲ گزینه مدیران استقلال برای جانشینی مجیدی
رویداد۲۴ استقلال بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی از این تیم به دنبال جذب یک مربی جایگزین است. طی روز‌های اخیر نام‌های زیادی پیرامون نیمکت آبی‌ها مطرح شده است؛ از استراماچونی و چند مربی خارجی گرفته تا برخی از مربیان داخلی.

اولویت مدیران استقلال برای انتخاب سرمربی، اما گزینه خارجی است و آن‌ها طی یکی دو روز اخیر مذاکرات خود را به صورت جدی‌تر با چند گزینه آغاز کرده‌اند. هر چند گفته می‌شود هدف اصلی آن‌ها بازگرداندن استراماچونی است. با این حال اگر آجورلو موفق به جذب سرمربی خارجی نشود گزینه اصلی مدیران استقلال جواد نکونام است.

سرمربی فولاد که پیش از این از علاقه‌اش به حضور روی نیمکت استقلال خبر داده با باشگاه خوزستانی قرارداد دارد، اما سابقه نشان داده داشتن قرارداد در فوتبال ایران مانع چندان بزرگی برای جدایی مربیان نیست. در صورتی که نکونام برای فصل آینده انتخاب مدیران استقلال باشد او با کادر فنی خارجی به این تیم خواهد آمد. کاپیتان سابق تیم ملی حداقل دو مربی خارجی را به عنوان دستیار انتخاب خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: آغاز مذاکره استقلال برای بازگشت استراماچونی


باید منتظر ماند و دید استقلال در نهایت موفق به جذب سرمربی خارجی خواهد شد یا آبی‌ها برنامه دوم خود برای نیمکت این تیم را اجرایی می‌کنند.

در هر صورت به نظر می‌رسد فصل آینده آبی‌ها حداقل دو مربی خارجی روی نیمکت خود خواهند داشت. چرا که سرمربی خارجی احتمالا با دستیارانش به این تیم خواهد آمد و جواد نکونام هم که دوکمک خارجی خواهد داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان