تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
از سوی سخنگوی وزارت خارجه مطرح شد

استقبال از موافقت با پیشنهاد فرستاده دبیرکل سازمان ملل به یمن

سخنگوی وزارت امور خارجه از موافقت طرف‌های درگیر در یمن با پیشنهاد فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل جهت تمدید آتش بس در این کشور به مدت دو ماه دیگر استقبال کرد.

استقبال از موافقت با پیشنهاد فرستاده دبیرکل سازمان ملل به یمن

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است در پرتو تلاش‌های مذکور شاهد رفع کامل محاصره، ایجاد آتش بس پایدار و دستیابی به راه حل سیاسی باشیم.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس دیدگاه راهبردی و سیاست‌های اصولی خود همواره راهکار بحران یمن را سیاسی دانسته و از تمام ظرفیت خود به منظور پیشبرد صلح عادلانه مبتنی بر واقعیت‌های یمن بهره گرفته است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزارت خارجه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
0
0
در پاسخ به سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان