تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

خروج قطار مسافربری طبس - یزد از ریل/ تعداد کشته شدگان به ۱۷ نفر رسید +تصاویر

قطار مسافربری طبس - یزد بامداد امروز چهارشنبه از ریل خارج شد و تاکنون ۱۷ نفر جان باخته اند. این حادثه ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد در ایستگاه مزینو رخ داده است. در این رخداد، ۴ واگن این قطار از ریل خارج شده است.

خروج قطار مسافربری طبس - یزد از ریل/ تاکنون ۱۰ نفر جان باخته‌اند +فیلم
رویداد۲۴ قطار مسافربری طبس - یزد بامداد امروز چهارشنبه از ریل خارج شد و تاکنون 17 نفر جان باخته اند.

 محمدرضا رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز قطار مسافربری در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد.

رضایی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ تیم امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شده است افزود: یک تیم از پایگاه مسجد شکر، ۲ تیم از پایگاه دیهوک، دو تیم پشتیبان از شعبه طبس و یک تیم از بشرویه در عملیات نجات آسیب دیدگان مشارکت داشته‌اند.

علی‌اکبر رحیمی فرماندار ویژه طبس هم گفت: بامداد امروز چهار واگن این قطار از ریل خارج شد و تمامی یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و راه آهن اکنون در محل حضور دارند.


بیشتر بخوانید: علت خروج قطار از ریل در یزد چه بود؟ +فیلم


وی گفت: آماری که اورژانس به ما داده است ۱۲ مصدوم نیاز به اعزام داشتند، ولی امکان افزایش این آمار با توجه به شدت حادثه وجود دارد.

فرماندار ویژه طبس افزود: نیرو‌های امدادی هنوز در حال بررسی واگن‌ها و شناسایی مجروحان یا فوتی‌های احتمالی هستند.

وی با اشاره به اعزام ۱۲ آمبولانس به محل حادثه اضافه کرد: بالگرد نیز از یزد و قطار از طبس در حال اعزام است تا مجروحان به طبس منتقل کنند و سپس به یزد انتقال داده شوند.

تعداد فوتی‌ها به ۱۷ نفر رسید/ حال ۵ نفر وخیم است

«علی اکبر رحیمیان» فرماندار طبس درباره آخرین آمار جانباختگان حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در محور طبس_یزد گفت: تاکنون ۱۷ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: ۳۰ مصدوم اعزام شده‌اند و حال ۵ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. همچنین چند نفر مفقود اعلام شده که احتمالا در زیر واگن‌ها گرفتار شده‌اند.

فرماندار طبس با بیان اینکه منطقه صعب‌العبور است، خاطرنشان کرد: دو واگن واژگون شده است و منتظر جرثقیل سنگین هستیم.

رحیمیان با اشاره به حضور نیرو‌های امدادی در منطقه گفت: دو بالگرد امداد و نجات در منطقه حضور دارند و تمام نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
عاصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
2
اینجا ایران است! اینجا به هر طریقی باید مُرد.
زیر موشک باران، زیر تیغ حمله لباس شخصی ها در خوابگاه دانشجویی، کف خیابان و در اعتراض، توی انتخاب اجباری ماشین تولید داخل، زیر آوار متروپل یا توی قطار.
ایرانی باشی محکوم به مرگی ناخواسته هستی.
مرگ شتریست که دم در خونه هر انسان می نشیند. اما در ایران سیستم به جای شتر گله شتر را روزانه بر روی خود مردم آوار می کند.
زیرا تا "علی" ساربون هست می دونه شترها رو چطور روی امت بخوابونه.
بیچاره ایران
سیاه بخت ایرانی
نظرات شما
پیشخوان