تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

شرط ستاره ملی‌پوش برای پرسپولیس/ نصف قراردادم را پیش می‌خواهم!

شنیدیم میلاد سرلک که تقریبا با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادش به توافق رسیده یک شرط جدید برای امضای قرارداد جدید گذاشته است!

قرارداد بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ در حالی که قرار بود میلاد سرلک قبل از پروار تیم ملی فوتبال به دوحه در باشگاه پرسپولیس حاضر شده و قراردادش با این تیم را تمدید می‌کند اما این اتفاق رخ نداد.

میلاد سرلک در یک ماه گذشته چند بار قرار بوده که در باشگاه حاضر شود تا قراردادش را تمدید کند اما او هر بار که با مسئولان این باشگاه قرار گذاشت به وعده‌اش عمل نکرد. در آخرین رایزنی قرار شده بود که این بازیکن با خروج از اردوی تیم ملی در باشگاه حاضر شود تا قبل از پرواز تیم ملی قراردادش را امضا کند اما سرلک به دلیل شرایط خاص تیم ملی و اتفاقاتی که برای بازیکنان استقلال رخ داد به باشگاه پرسپولیس اطلاع داد که امکان بیرون آمدن از اردوی تیم ملی را ندارد؛ از سویی خود رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس هم در تماس تلفنی که با این بازیکن داشت، ضمن گلایه از او بابت عمل نکردن به وعده‌اش برای حضور در باشگاه در نوبت‌های گذشته از این بازیکن خواست بعد از اردوی تیم ملی برای تمدید قرارداد در باشگاه حاضر شود.

گفته می‌شود میلاد سرلک قراراست سقف قرارداد یعنی بیش از ۱۰ میلیارد تومان (منهای آپشن!) را از پرسپولیس بگیرد و بر سر این رقم نیز به توافق رسیده است اما...


بیشتر بخوانید: بودجه ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس برای خرید ۷ ستاره لیگ برتری و یک مهاجم خارجی


مشکل جدید پرسپولیس با این بازیکن که یحیی گل محمدی علاقه خاصی به سبک بازی اش دارد، درخواست دریافت ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل آینده است! ظاهرا میلاد سرلک معامله ای انجام داده که بدهکار شده و حالا از باشگاه خواسته است به او کمک کند.

البته یک تاجر ایرانی مقیم دبی که طرفدار پرسپولیس است حاضر شده ۳ میلیارد تومان نیز همچون علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی به صورت نقد به میلاد سرلک هم بدهد اما ظاهرا او دو، سه میلیارد تومان پول نقد دیگر هم می‌خواهد! این در حالی ست که میلاد سرلک در تابستان سال ۱۳۹۹ از تیم شهرخودرو مشهد با رقمی معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به پرسپولیس پیوست.

او در فصل اول حضورش در پرسپولیس به ویژه درلیگ قهرمانان آسیا بسیار خوش درخشید و به پیراهن تیم ملی ایران هم رسید. حالا برگه قرارداد میلاد سرلک نیز آماده شده تا پس از بازگشت به ایران امضا کند اما بعید است باشگاه پرسپولیس بتواند ۵۰ درصد از قرارداد فصل آینده این هافبک ملی پوش را به او پرداخت کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان